неделя, 9 юни 2013 г.

Catherine Arley 929

     Вчера след дълго чудене с какво да се лакирам, посегнах към един мой стар любимец. Не мога да определя точния му цвят, защото в шишенцето е прасковен/бледо оранжев, а на ръка понякога розовее в зависимост от тена. Имах малко проблеми с нанасянето, беше се сгъстил, но и моя е доста старичък. Новите обаче са малко по-бледи и непокривни пък. Не че ми е голям проблем, че е гъст, но да си кажа. Сложих си 2 слоя и топ. За момента е ок, но утре мисля да го сменям с нещо друго. Напоследък бързо ми омръзва всичко. Постарах се да направя снимките най-близки до реалността, макар да се оказа доста капризен и нефотогеничен.







     Забравих да спомена за марката, т.к. досега не съм показвала нищо от нея, но предполагам знаете каква народност е - турска. Намира се в квартални магазинчето, също в Лили и подобни големи дрогерии. Цените варират според надценката: от 1,50 до 3 лв някъде, но средно са по 2 лв. Имат добра трайност като цяло и хубав блясък самостоятелно. Много са известни с холограмните са лакове. :)))

1 коментар:

  1. Напомни ми, че ми е любим и не съм се правила с него от миналото лято.
    Моят има други надписи по шишенцето и толкова се е сгъстил, че е станал one coater. :)

    ОтговорИзтриване