събота, 15 юни 2013 г.

Zoya Layla

    Zoya Layla е много хубав летен розов ярък цвят е, доста подобна на Ali. Взех я зимата, доста нетипично за сезона, но пък ще и се радвам сега. Покрива на 2 слоя като все пак леко прозира. Мен лично не ме дразни, защото е почти неонова и впечатлението остава върху това. Като всички неони изсъхва матова, слагам и топ лак и воала!


   Можех да мина и без нея, защото имам Models Own Bubblegum, но нали са ми любима марка и исках да я видя, я поръчах. Цената в България на лак е 20 лв.


     Искам да отбележа не на последно място, че са ми минали доста такива розови цветове (неони) през ръцете и тези двата - Layla & Ali, са със страхотна покривност. Дъвката на Моделс също не отстъпва. Затова съм си оставила само тях, а евтините разкарах. За хора с къси нокти, т.е. които са с хубави дълги плочки, сигурно няма да им прави впечатление дали един лак е покрил напълно или леко прозира, но мен лично понякога ме дразни много. На първите 2 снимки е без топ, а на останалите със.


         Ако искате хубав розов неон, ви го препоръчвам с 2 ръце!





9 коментара:

  1. много красив цвят!
    и аз харесвам Зоя:))

    ОтговорИзтриване
  2. Отговори
    1. Наистина е такъв. Много готин летен цвят е, с добра трайност и покривност. Сложих го и за педикюр, още по-готин е като такъв. :P

      Изтриване
  3. Cvetut e strahoten!!!Mai shte si go potursq :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване