понеделник, 4 ноември 2013 г.

Kiko Eyeshadow 136

    От месец вече имам 5 от единичните сенки на Кико, но т.к. не ги бях снимала, не ги и ползвах. През почивните дни обаче намерих време да свърша тази работа и днес започнах с пробите. Първи избрах да са No. 136, т.к. лятото имах молба от Елис от https://www.facebook.com/TBWblog?hc_location=stream да направя грим, като този на Amy Lee от клипа към песента Going Under на Evanescence.


   Не стана точно такъв, защото отивах и на лекции, така че трябваше да се съобразя с наситеността, а и червилото. Ще го повторя пак естествено някой ден като ми остане свободно време, а и да доизпипам повече. С черни и тъмни цветове като цяло, боравя по-трудно и рядко ми се получават от раз нещата, но кой от нас е роден научен?


 
    Та сенките на Кико 136 са в червенокафеникав нюанс, не знам как му казват с точност. За мен е и малко ръждив. Опитах се взема с пръст цвета и да снимам, но изглежда съвсем различен, отколкото на клепача върху база. Затова и гледайте очите ми, там е реален. Очаквах да не е много покривен или да се рони, но сгреших. Нанесох с плоската четка на Зоева и не паднаха прашинки по бузите, покривността им е нормална - с минералната база на Артдеко дори за ежедневен грим са екстра. За хора, харесващи супер пигментирани и като масло сенки може да се сторят постни, но на мен са ми ок. Не е нужно да "чегъркате", за да извадите някакъв цвят от тях, а с нормално движение вземате от кутийката и нанасяте. Повтарям 2 пъти и ми е достатъчно. Опуших с черен мат, т.к. не знам с какъв друг нюанс биха стоели добре. Мисля, че комбинацията е ок. Относно трайността - гримирах се сутринта в 8 и свалих в 19 часа. Цвета беше леко избледнял, имаше и малко събиране в основата на клепача, но рядко стоя толкова дълго време с ежедневния грим. Напълно ме устройват тези качества.
    От доста време исках такива червеникави сенки, радвам се че взех тези. Харесах се с тях и ще си ги нося. Цената им беше 2,90 евро на намаление.






                                                  * червило - Rimmel Kate Moss 03

   Лице - Garnier BB Cream за комб. кожа Light/Medium
                Catrice Illuminating Powder Masquarade Ball
   Очи - спирала Oriflame GG Supreme Length

Няма коментари:

Публикуване на коментар