понеделник, 17 ноември 2014 г.

Pom Pon Eyes & Face make-up removing towelettes

     От години не помня да съм купувала такъв тип почистващо средство за грим, но и след мицеларните води напоследък не обръщам особено внимание на друго. Лятото, докато бях във Варна, по случайност видях тези в CBA и понеже имах спомени от добри мнения, си взех едно пакетче за проба. Избрах си тези, защото имам суха през зимата и на моменти чувствителна кожа. Честно казано не очаквах да ме впечатлят. Колко и как може една кърпичка да почисти пълен грим без нищо да "спести"?


      Ами очевидно може и след половин изразходена опаковка, се убедих в това. Не знам с какво точно са напоени, но една ми е напълно достатъчна за сваляне на абсолютно пълен грим. И като казвам напоени, не мислете че като стиснете и ще капне. :) Като нормална мокра кърпичка са, дори очаквах да са по-мокри. Нищо не и се опира, единствено съветвам да не се набляга прекалено очите. Аз лично ги допочиствам с тампон с мицеларна вода. Обикновено е останало съвсем малко от спиралата около миглите.
     

     Аромата не е от познатите и стандартни плодови, аква или цветни. Затова ми е трудно да го определя, но не е непоносим или неприятен за мен поне. Не миришат и на алкохол и не ми дразнят, макар да виждам в състава такъв.
     Не усещам да изсушават след употреба, но задължително нанасям крем по навик. Подходящи са и за чувствителна кожа, каквато е и моята напоследък. Обогатени са със серамиди. Обещанието на производителя мисля, че е изпълнено - да премахват дори тежък грим и водоустойчива спирала. Щом черният Supershock молив успява да изчезне, нямам какво повече да желая. Ето тук можете да прочетете малко повече.


       За мен са сполучлив продукт и бих си ги купила отново. Идеални са за пътуване, ако не ми се носят цял несесер с гелове, тоник, мицеларна, розова вода и прочие. А напоследък ме домързява да се мия с гел и свалям грима си с тях пред компютъра. Преди лягане обаче задължително преди крема освежавам лицето с ексфолииращ или обикновен гел.
      Цената им е около 4 лв, а в опаковката има 20 кърпички. Ето и вариант само за околоочен грим, но не съм го срещала. Вие ползвате ли подобен продукт за почистване на грима си?

Няма коментари:

Публикуване на коментар