четвъртък, 23 юли 2020 г.

Essence Berry on.... eyeshadow palette

               Топлите дни отдавна ни връхлетяха, но сезона на черешите отмина. И въпреки това, аз ще ви покажа тази палитра, защото е много красива и ..... защото посланието ме описва напълно в момента "Summer on my mind". И името "my cherry" толкова да й отива. :)
              Знам че е лимитка и не беше внесена тук, но си струва да обръщате внимание на колекциите. Точно там се намират големи съкровища за без пари! След като придобих Modern Renaissance, нещо в мен се отключи и започнах да обичам много тази топла червена гама. А и на сини очи, смятам че стои разкошно! Не на всеки отива, но трябва да пробвате. В точната комбинация и умерено, може да се пригоди да ви отива и откриете нови цветове, подходящи за топлите или студени дни.


            От зимата отлагам да ви споделя впечатленията си за Berry on eyeshadow palette, но напоследък я ползвам толкова често, че ще е кощунство да не й отредя достойно място тук. :)


                                 А вие обичате ли черешки? На мен са ми любими през пролетта!


                  Няма да се спирам подробно на всеки цвят, а ще ви разкажа общо за цялата палитра. Качеството и на матовите, и на блестящите нюанси е идентично. Не очаквайте мазни и супер пигментирани сенки. Все пак струват 6-7 евро. Но с тях се работи лесно, бързо и дори в сутрините, когато имам буквално 2 минути за грим на очите - справям се отлично. И готиното е, че често не нанасям база. Минавам с четката от коректора леко върху клепача, след което малко сенки, в сгъвката от някой матов цвят - воала!





              Освен това издържат с часове наред. Сега вече е топло и вечер след 18 ч. имам много леко събиране, което за мен е героизъм. Такова нещо дори с палитрите на Urban Decay и Too Faced не ми се е случвало. Знаете текстурата им каква е, може би и затова им е необходима база за добра трайност. Но с тази красива розова кокона на Essence, се привеждам в приличен вид за броени минутки и няма как да сбъркам.




               Хубаво е, че има светъл матов нюанс за сгъвката, като на мен ми липсва тоуп обаче. Прасковеното не върви на всяка визия, но е светла и с нанасянето на по-тъмен в сгъвката, се тушира. Двата червенеещи мата, са между малина и патладжан. Сходни и се допълват. Шоколадовия също е добър. И не се ронят много. Нормално се прашат, което не затруднява процеса излишно.



               Що се отнася до шимърите - има какво да се желае. За мен лично ванилията мат е ненужна и можеше да се сложи цвят шампанско блестящо за озаряване. Иначе ползвам бледия кафеникав нюанс до нея. Останалите са в топлата гама - праскова, розово, бронзово и светъл червен. Красиви са, макар и базисни.



                  Когато погледна палитрата, в съзнанието ми веднага изплува Naked Cherry. Крещи ми и есен, и пролет, и лято. Мога да я ползвам през цялата година и няма да ми омръзне. Когато се гримирам с нея, нося всякакви червила. Лесни за съчетаване и непретенциозни са визиите.




                   Essence не се славят с особено качествени сенки, но тази кокетна палитричка, е абсолютна находка за цената си и измести много от скъпите ми напоследък. Ако сте в чужбина и ви изпадне някъде, не се замисляйте за миг!






Няма коментари:

Публикуване на коментар