четвъртък, 16 юли 2020 г.

Organic Shop Reviving Body Scrub & Camellia Body Cream

              Organic Shop е руска марка за натурална козметика (не изцяло), която от над година вече може да се купи и от дрогерии Лили. Има маски за коса, масла и скрабове за тяло. Не знам какво друго е заредено, но ексфолиантите им са от най-препоръчваните напоследък. Няма кой знае какъв избор, виждала съм 3-4 аромата по спомен и особено ме впечатли малината! Аз обаче днес няма да ви говоря за плодови, нито пък свежи.... но съм сигурна, че ще ви хареса!
                Продуктите се произвеждат в Естония. В нотино пък марката е отбелязана като руска. Кое е истината не знам, но едва ли е чак толкова важно за някой. :)


               Миналата година една мила читателка, ме изненада със страхотен подарък за рождения ден и в кашончето се криеше скраба с мед и бадемово мляко Reviving Body Scrub в огромна кутия, както и крема за тяло с камелия. Отлежаха малко, но е разбираемо защо не стигах до тях. :)



                Ухае наистина много вкусно! Първата асоциация с отварянето на капака е ванилов шейк с карамел и маршмелоу, сметанов сладолед с разтапяща тофи глазура и дори ми напомня сникърс! Буквално на сладкиш ухае и е изключително приятен под душа. Нищо че аз си падам по зелени и цветни миризми повече, това е уау в добрия смисъл! Но да се върнем на реалните съставки, а именно мед и бадемово мляко. Ухае си на тях, но е сладък и затова в главата ви изникват сладки изкушения. Има нещо и от серията Almond milk Honey на The Body Shop, но при последните липсва ваниловия привкус и няма сладост.


                Текстурата му е малко необичайна. Гъста е и някак слузеста, но като се замисля прилича на маслен сладолед с гелообразна структура. Ама какво описание! Плътна е и изглежда мазна, обаче при допир с мократа кожа се топи и разнася с лекота без да се хлъзга. Не е като маслените скрабове, да оставя следи. Почиства и леко омекотява, като при мен сякаш малко изсушава и усещам необходимост от крем.



                  Аромата след баня не се задържа, така че спокойно си мажа с хидратиращ лосион и пръскам с парфюм. А нужното количество за ексфолиация на цяло тяло, го прави сравнително икономичен за мен и определено си струва. За много суха кожа през зимата, може би няма да е най-добрия, но и след хубаво почистване - маслото не се пропуска. Затова мисля че е чудесен и си върши работата без забележка.


                    Цената на тези големи опаковки е между 13 и 15 лв. Малките са по 6-7 лв.
                    Крема за тяло с био масло от камелия пък е с много пухкава и в същото време млечна текстура. Напомня ми на суфлетата на Nivea, но е идея по-леко като хидратация и мога да го ползвам дори сега. Ухае нежно флорално на розови цветове и ядки, но не е натрапчиво. Женствено и деликатно, което пък не пречи на парфюма и затова много обичам да се мажа вечер преди лягане или сутрин. Успокоява, облекчава сухите участъци и се топи бързо.



                    Определено не попива за секунди, но и не омазнява допълнително. Прави кожата мека, еластична и добре хидратиана. Не лепне, което е голям плюс. Затова и дори когато бързам, мога да разчитам на него. Ако сте с мазна кожа обаче, ми се струва че ще ви е тежък.


                     Този продукт също намирам за икономичен, защото ви е нужно малко от него и кутията би стигнала за поне 2 месеца ежедневна употреба. Спокойно бих го позвала през цялата година предвид свойствата му. Той струва 7-8 лв.
                      Виждам че в notino.bg и makeup.bg има голям избор и супер готини аромати, а цените са съвсем достъпни и с удоволствие бих си купила отново. Предлагат се и в zoya.bg,  А вие ползвали ли сте марката и какви са ви впечатленията? Имат маски за коса, от които с авокадо ми е интересна, но сякаш не бяха ласкави отзивите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар