петък, 6 юни 2014 г.

Avon Riviera Goddess

      Лятото все още не е тук в пълния смисъл на думата. Да, нося отдавна къс ръкав и рокли, а отскоро и сандали. Но не е достатъчно топло след като още си пускам вечерно време печка. Срам! Дори летните ми парфюми не успяват да ме отпуснат и да ми донесат наистина настроение. Единия ден вали, на другия духа и е мрачно, кога ли ще се порадваме на хубаво време?
      Всяко лято, независимо от температурите :D Аvon пуска подобни на Riviera Goddess аромати, а вече трета или четвърта подред са в едни и същи флакони. Цветни, плодови, екзотични, кокосови и т.н. Миналата година беше лансиран точно обекта на тази публикация. Имаше и спрей за тяло, който е по-разреден и евтин (150 мл). Аз лично никога не ги купувам, предпочитам тези от серията Naturals.


   Riviera Goddess не е нещо ново под слънцето и не би се харесала на такива, които не се впечатляват лесно от какво да е и през ръцете са им минали парфюми от всякакъв клас. Аз също бих се причислила към тази категория с разликата, че не съм много капризна. Купувам ги от чисто любопитство и след това заминават при приятелка, позната, роднина. Аромата е на екзотични плодове. Не мога да различа точно кои, но ми напомня на ананас, маракуя, манго и папая. Не е сладникав, нито кокосов и ориенталски. Мога да го нося в леко хладно и ветровито време, защото в 40 гр. жеги не понасям толкова сочни шербети върху себе си. Предпочитам зелени и аква тоалетни води. Трайността му за ценовата категория е много добра. От едно пръскане ми се задържа цели 5 часа. За 10-тина лева е екстра. Бих го препоръчала на млади момичета, които не искат нещо ангажиращо и все са с флакона в ръка. За една делова дама не го препоръчвам. ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар