понеделник, 27 април 2015 г.

Essence Fantasia Highlighter

     Essence Fantasia highlighter е от стара зимна колекция за 2012 г., която не се предлагаше в България, но е първият ми и ужасно любим хайлайтър, затова реших да не го крия и да ви го покажа най-сетне. Имам 2 бройки, защото първият претърпя "злополука" и след като не знаех дали ще става, веднага се помолих на приятелката ми да потърси в немския ибей и да ми поръча нов, защото освен че много го харесвам, има и сантиментална стойност за мен.
     Ефекта му е сходен с този на Mary Lou-manizera, но е розов хайлайтър и със студен подтон, а не златен и "топъл" като другия. Прави т.нар. мокър ефект и на снимки особено стои жестоко. Много пъти като съм показвала грим с него, са ме питали с какво съм и има защо.



     Опаковката му е евтина, но е стабилна. Изпускала съм я и въпреки това не се е счупил.



     Ето ги един до друг с първата ми опаковка, която съм ползвала 2 години и беше почти непокътната. Оказа се много икономичен, а очаквахме да свърши бързо и се тревожехме какво ще правим след това. Траен е, издържа ми почти цял ден. Не следя през час дали е изчезнал, но не помня да ме е разочаровал.


     За щастие нищо и няма като качество, но вече си ползвам новата. Тази си я пазя, защото ми е от скъп човек, а и както се бъзикаше с мен приятелка "сувенир от наводнението". :)))





     Напоследък много трудно хващам ружове и хайлайтъри на снимка, но имам стари с него, които го показват перфектно и пускам тях.



Няма коментари:

Публикуване на коментар