петък, 27 ноември 2015 г.

Wine Red Lipsticks

      След публикациите с колекцията ми червила в гамата бордо и патладжан, а и яркочервени, идва ред на тази с виненочервени цветове. Сега е точното време, в което да носим подобни нюанси без задръжки. А и когато летния тен вече е мираж, на светла кожа изпъкват в пъти повече и стоят много красиво!
       Любовта ми към тъмните червила май няма да угасне скоро, но напоследък се стремя да не купувам нови и само да ползвам наличните, защото бройката няма да намалее в противен случай. Събрала съм ~10 и сменям според тоалета и настроението ми. Имам както матови или просто по-сухи, така и кремообразни и с блестящи частици. Съобразявам се и със състоянието на устните ми. Ето скромната ми колекция:


      Единствено червилото Dior Diorific Golden Shock 005 "Daring Shock" не се вписва в гамата на пръв поглед, но на устни стои винено червено, макар в гилзата да ви изглежда тъмна малина. Затова и избрах да го причисля към тази тоналност. Много е комфортно за носене, като балсам се усеща и изчезва равномерно. Издържа около 2-3 часа, а устните са меки и подхранени, гладки след употреба. От другата страна е блестящ бежов цвят, който стои като ефект и е страхотен за празниците. Опаковката му пък е бижу!


      Останалите ми червила са по-бюджетни, но също толкова красиви, макар и в по-неглиже гилза като изключим Velvet Mat на Kiko. :)


   
       1.Avon Long Lasting "Eternal Flame" - страхотен яркочервен и в същото време тъмен на определена светлина цвят. Формулата му е суха и ако сте с проблемни устни, е добре да се ексфолиират или нанесе балсам преди употреба. Трайността му обаче е много добра и изчезва трудно. Серията вече е в нови гилзи от известно време като класическите, червена. Обичам да нося Eternal Flame при вечерни излизания, когато не ми се занимава с често подновяване. Знам, че мога да разчитам на него. На снимките изглежда, че има блясък, но нанесете ли го, се адаптира и става матово. Не мърда!


      2. NYX Round "Chic Red" - едно от любимите ми червила в тази гама и изобщо. Разкошен страстночервен крем, който прави устните пухкави, меки и се плъзга като масло. Не изсушава, нужен е молив за да изглежда перфектно, защото е кремообразно. Не се врязва в линиите и не подчертава недостатъци. Гилзата му е невзрачна и евтина, но вътре се крие красота!


       3. Avon Moisture Seduction "Red Kiss" - също толкова любимо като горното и в сходен цвят, идея по-винен. Плъзга се като масло, формулата му е подхранваща и името го показва. Разтича се, затова е добре да се носи с молив, така е по-трайно. На последната снимка съм с любимият ми червен молив "Red Brick", надявам се да се вижда как е отнет леко от блясъка. Получи се и малко омбре ефект. Жалко, че отдавна не се предлага серията Moisture Seduction.


       4. Avon UCR Pink Crystals "Rare Red" - подобно на любимото ми лилаво "Princely Plum", е с блестящи частици. Светъл винен е основния цвят. Ако искате повече цвят, ще трябва да напластите, но пък ако не искате да носите молив и да се притеснявате за корекции, е идеално. Не е толкова пигментирано и не изглежда кофти, когато започне да изчезва. Не се и разтича или врязва в линиите. Комфортно е и с блясък.


     5. Avon UCR Matte "Matt Crimson" - това може би е най-тъмночервеното ми червило, матово е и също като Eternal Flame изсушава. Не се нанася трудно, но подчертава недостатъци, трябват ви почти перфектно гладки устни. За сметка на това е доста трайно и издържа спокойно 5-6 часа и на ядене. Много ме е яд, че го спряха. Пуснаха други матови цветове след това, но честно казано не са със същото качество.


      6. Avon Perfect Kiss Smitten Red - светъл винен крем с приятна кремообразна формула, без да е мазно и да се разтича. Не подчертава недостатъци и е много комфортно. Трайността му е средна, около 3 часа. Устните са меки и изглеждат страхотно с него. Тази серия ми е любима, обаче за нещастие решиха и нея да махнат. Лоши Avon! Беше ми едно от първите червени червила и затова много си го обичам. С него проходих и открих, че тази гама ми стои добре.


       7. Avon UCR Hollywood Collection "Hollywood Siren" - в публикацията за патладжанени и бордо цветове, ви показах "Sangria". Формулата му е същата като неговата. Кремообразна и с доста блясък, мазно е по тази причина и се разтича в голяма степен. Ако не сте със сухи устни, непременно ще ви трябва молив, за да не излиза извън контура. Но пък е страхотно и мекичко.


       8. Kate by Rimmel 9 ми е едно от първите червила изобщо, което ми се струваше доста ярко и тъмно в началото. Носех го вкъщи, но след това толкова го заобичах, че посягах ежедневно към него. Тази серия е известна с наситени цветове, по-суха формула (но не като матовите червила) без да изсушава устните и с чудесна трайност. Номер 9 е разкошен тъмночервен нюанс с малинен подтон. Не мога без него буквално! Дори само с очна линия стои прекрасно. Не подчертава недостатъци и не се разтича.



        9. Kate by Rimmel 107 е от същата серия на Rimmel, но матова. Тя вече поизсушава и е по-трудна за нанасяне, ако сте с проблемни устни. Стои добре над Nuxe Reve de Miel и помага да не ви изсуши допълнително. И този цвят е много красив, но с изразен винен подтон. Особено подходящ е за офис и строго облекло.




       10. Kiko Velvet Mat 608 - далеч не прилича на типичните матови червила, като кадифена е формулата му и много комфортна. Не подчертава недостатъци. Цвета е наситен виненочервен. Издържа около 3 часа. Гилзата създава луксозно усещане и е красота за тоалетката ви. Писах ви за него скоро тук.


         Avon Glimmerstick Lip liner "Red Brick" пък е любимият ми и единствен молив за червилата във винената гама. Видях го съвсем случайно при "pixiwoo" и скептично настроена взех, пък след това не спрях да го нося. Много лесен за употреба - с прецизен връх, идеалната текстура и чудесна за парите си трайност.


        Повечето ми червила на Avon са все от колекции, които вече не се предлагат, но всички марки на пазара имат богат асортимент от финиши и цветове и няма да срещнете затруднение, ако решите че ви трябва нещичко в гамата. За матови формули и бюджетни червила, мога да ви насоча към Golden Rose, макар да не съм им фен. Почти всички са мега доволни от тях. А в дрогериите има куп други, ако не сте им почитатели като мен - Rimmel, Maybelline, L'oreal, Bourjois, Flormar, Seventeen и т.н.
        Ако желаете, споделете кои са ви любимите продукти за устни в тази гама.


2 коментара:

  1. Много красива аранжировка, веднага създава коледно настроение:) Червилата също са много празнични, гледайки ги така подредени ми хрумна, че ще ми е интересно да направиш пост с начините по които съхраняваш колекцията си от различни продукти:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. По-нататък ще направя такъв пост, защото ще се местя. Иначе сега имам 4 от онези поставки, които продават в Джъмбо. 2 са за 24 червила и 2 за по 9. Останалите държа в едно кашонче с част от глосовете ми. :)

      Изтриване