понеделник, 9 януари 2017 г.

Bioderma Sensibio AR - крем против зачервявания

      В началото на есента имах възможност да участвам в проучване на Bioderma за крема Sensibio AR, за което ви споменах скоро и понеже преминах почти тримесечен курс, мисля че съм натрупала достатъчно впечатления. Затова и днес ще ви направя ревю.
      Серията Sensibio AR като цяло е предназначена и насочена към чувствителната и склонна към зачервявания кожа, за каквато е и това кремче. То е подходящо за ежедневна употреба - и за дневен, и нощен крем. Аз го ползвах и около очите.


         В сайта на Bioderma има достатъчно информация за него, затова ще ви оставя линк да прочетете, ако се интересувате. Накратко:        
  • Намалява интензивността на зачервяването и предотвратява появата му
  • Успокоява незабавно
  • Хидратира и защитава кожата
         Подходящ е и като основа за грим.


         Кремчето няма аромат. Текстурата му е класическа. Нито гъста, нито пък рядка. Сутрин нанасям обикновено по-малко количество, с което освен че хидратирам и подхранвам кожата си, осигурявам защита и добра основа за грима си. Не съм имала проблем с трайността на фдт. Ако нанеса повече, усещам по-сочно лицето си. Вечер не пестя и мажа обилно, за да навлезне продукта в дълбочина и сутрин го отмивам с гел. Не попива напълно и оставя мазен филм, особено около носа ми. Отлично хидратира и подхранва кожата. Особено подходящ е за хора със суха, но за мазни идва тежък. И в центъра момичетата го потвърдиха.

        Нямам снимки, с които да покажа ефекта преди и след, а и правото, затова ще опиша на кратко дали видях ефект при зачервявания. Sensibio AR наистина успокоява кожата след почистващи маски или след сваляне на грима след по-агресивен продукт, но на повърхността аз не видях някаква осезаема разлика. В дълбочина вероятно има и компютъра ще го покаже. На пръв поглед обаче, за мен си остава един добър хидратиращ и подхранващ крем.


        Знаете, че не се интересувам от състав, но виждам на второ място парафин, за който съм чела неособено приятни факти. Така че със сигурност крема не е с естествен състав и ако сте от био привържениците, няма да ви устрои.


       Споменах че го нанасях и около очите - нямах никакво дразнене в зоната, но ми идваше по-лек, отколкото ми се иска. Не прекалявах с количеството все пак, защото не е продукт за конкретното място.


         Приятен крем е, но по скоро бих взела в бъдеще, ако имам голям проблем с червенини.
Опаковката от 40 мл за ежедневна употреба като дневен, нощен и околоочен ми стигна за 45 дни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар