сряда, 7 февруари 2018 г.

Jessica Midnight Moonlight

        С лаковете на професионалната марка Jessica се "запознах" преди малко повече от година. Когато пуснаха 50 % намаление в Старнейлс на черния петък, през ноември 2016-та, не можах да издържа и взех няколко. Тази година обаче, също се изкуших и поръчах още 6 цвята.


        Четките им са удобни, покривни са и се нанасят като масло. Не боядисват и плочката дори без база, което е похвално за толкова пигментирани и тъмни нюанси.



         Трайността е единственото, което намирам за недостатък и не само аз го забелязвам. Много дами се оплакаха, че им издържат по ден и на втория са доста износени. Ако не бях от хората, които обичат често да сменят лака, вероятно щях да съм ядосана на марката. Но аз съм от другата крайност и предвид ниската цена, ще си ги ползвам с удоволствие.


         А и на Midnight moonlight не може да му се разсърди човек. Вижте колко красиво и блестящо кралскосиньо е! Покрива напълно на 2 слоя. За да изпъкне шимъра му, задължително нанасям дебел слой топ лак.



          За 2 дни бяха оголени връхчетата и изглеждаше износен, но няма да драматизирам.


          Страхотен е не само за зимата, но и за отминалите коледни празници.


          В Старнейлс има промоция в момента, поръчвате 1 и вземате втори като подарък. Изчистват количествата, защото вече се продават главно гел лакове.

Няма коментари:

Публикуване на коментар