петък, 14 септември 2018 г.

Flormar - Smooth Touch Foundation, Baked eyeshadow, Powder blush

            Flormar е една от бюджетните дрогерийни марки, доказала се през годините и ненапразно е любима на много дами. Пробвала съм продукти от няколко категории и могат да минат по някои параграфи дори Лореал и Макс Фактор. Макар цените им да са сходни, дори по-ниски от някои продукти на Есенс и Катрис, имат по-добро качество.


           Миналото лято пожелах хайлайтъра от лятната колекция, но в последствие се изчерпа и докато пуснем поръчката, вече беше в липса. Бях решила че искам фдт и допълних с руж и червило поръчката. За съжаление от турския сайт на Флормар не доставят до тук и ползвах познати, които поръчаха до техен адрес там.

          Вече успях да ползвам всичко и реших в един общ пост да споделя какво ми е харесало и не толкова. За червилото имам отделна публикация, а днес ще си говорим за Smooth Touch foundation и Smooth blush, както и за две от единичните сянки.


         Фдт е в красива стъклена опаковка, която напомня на фдт на Bourjois & Loreal True Match. Една помпичка е достатъчна, защото е достатъчно покривен за моите нужди. Текстурата му е гъста и за моята кожа идва леко сух, но ако смеся с малко друг (напр. в момента с Revlon Colorstay, че той пък ми е по-тъмен) и става идеален. Взех си доста светъл цвят 002 Pink porcelan, но го направих заради това, че на нашия пазар почти няма такива. С розов подтон е и на моята бяла кожа пасва отлично.


         В зоната на носа ми подчертава сухи участъци, особено ако прекаля. Но пък покритието и трайноста в комбинация с Colorstay, са чудесни. Не мърда цял ден! И за поводи или пък, ако държите на безупречен завършек и перфектна основа, е идеален! Кожата ми изглежда като порцеланова.


             Не е супер тежък, но ако се прекали или поне при мен, си личи и сякаш не е прелят добре. По-пудрен и натрапчив е. Свикнете ли как и по колко да нанасяте, няма проблем.


            От тази пролет в ДМ видях че са сложили техен малък щанд, на който има HD Invisible Coverage Foundation и пробвах. По-лека покривност, кремообразна формула и SPF фактор. За сухи кожи смятам че е идеален. Струваше 15 лв по спомен. А моя в момента (някои цветове) е намален на 20 лири, което по сегашния курс на лирата прави по-малко от 6 лв.


          Марката се слави с техните сенки и за цената си нямат аналог. Текстура, пигмент и издръжливост - без забележка. Много трудно се открива хубаво наситенорозово и когато видях Plastron от единичните сянки в сайта, без да съм виждала реални снимки, го пожелах и не сгреших.


           А това електриковозелено Jungle green от Baked серията не спрях да мисля. Направи ми впечатление в магазина миналото лято в Одрин, но не знам защо не си го купих. Та после и него поръчах от сайта, защото в България не е наличен. Бях се изяла, че не го купих веднага като го видях.


             Без база сенките не са най-доброто и определено няма да извадят цвят и трайност на клепача, но с такава или пък коректор, имат доста приличен пигмент и при мен издържат цял ден. И двете са наситени, забележими и правят погледа закачлив.


             Plastron на окото е страхотен розов нюанс, но на кожа без база виждате какъв убит и по-скоро към бордо е.


            Не мога да кажа нищо лошо за сенките, за цената си са отлични. Като се има предвид, че палитрата ми на Marc Jacobs е с кажи речи сходно качество, съм без забележка.








              Ружа е по-наситенорозов, отколкото всъщност излезна на снимките, но за мен беше изненада качеството му. Пигментиран, много лесен за нанасяне и преливане, стои разкошно и издържа цял ден. Позволява напластяване и трудно ще се направите на клоун. След като се гримирам с него, имам чувството че много смела и тренирана ръка е работила върху мен и изглежда безупречно. Като целунати са бузките.





            В България разнообразието е добро, но не се предлагат всички продукти и ви препоръчвам да погледнете в магазините в Турция или друга държава, в която срещнете. Четките им за грим не ме впечатлиха, но от сенките, финиш пудрите (от тях има красиви хайлайтъри), фдт и червилата, определено има какво да се избере.


Няма коментари:

Публикуване на коментар