четвъртък, 30 май 2019 г.

Bourjois Adjustable Volume Reveal + Rouge Velvet 02 Flaming` rose lipstick

                  Bourjois е от марките, които са познати на малки и големи от над 10 години и имат своите бестселър продукти сред потребителите. Не може да не сте чували за спиралата им Glamour, печените ружове и сенки, а през последните няколко години и за фдт Healthy Mix. Както знаете, са дъщерна компания на Chanel и спрягани за по-евтина алтернатива на хубави и качествени гримове. Аз лично съм ползвала около 10 техни продукта, като първите ми бяха две палитри сенки с по 3 цвята и се гримирам с тях до ден днешен. Имала съм течно матово червило, пробвала съм 1-2 спирали, очна линия, пудра, 2-3 коректора и не съм оставала разочарована от нито един. Днес ще си говорим обаче не за старите и позабравени серии, а за нещо ново на пазара.


                Искам да ви кажа колко доволна останах от червилото Rouge Velvet и още повече от спиралата Adjustable volume reveal. Напоследък съм станала доста взискателна и тръгвам с почти никакви очаквания, затова и може би в такива моменти оставам впечатлена. И се уверих, че гримовете от дрогерията могат да бъдат с безупречно качество и да работят отлично. Не е нужно да струват трицифрена сума, за да вършат необходимото.


                Ще започна със спиралата Adjustable volume reveal, която имах огромно желание да пробвам и се колебаех дали няма да се окаже голямо разочарование. Чудех се четката дали ще успее да ги извие, удължи и да не ги слепи? Всичките ми притеснения станаха на пух и прах в мига, в който я нанесох.


             Но първо да отбележа готината опаковка, която от едната страна има 3х увеличително огледалце и е много удобна. Да "коригирате" като сте на път или да си сложите от нея в случай че сте забравили да сложите в дамската чанта джобно огледало. :)


             Четката е също мнооого удобна и с нея се работи с лекота!


               И нека премина към съществената част! Това вероятно е първата спирала, която е перфектна за използване веднага след отваряне. Няма течен туш, няма слепване или пък ронене. Идеална по всеки параграф! Слага се с едно движение, сякаш решете косата си с четка и не може да сгрешите. Четката от естествени влакна прекрасно оформя и дефинира миглите, окото придобива толкова красив и завършен вид. Извива чудесно, придава дължина и в същото време добър обем без да има грам в повече. През деня не мърда и не създава проблем при свалянето.


                 Стои чудесно дори и самостоятелно при лек дневен грим. Не се усеща! Разбира се, когато окото е подчертано със сенки и очна линия, визията е завършена и ефекта още по-добър. Но каквито и да са ви навиците, не вярвам че би ви разочаровала. Стига да ви пасне, защото знаете колко индивидуален продукт е спиралата. При мен покрива всички изисквания и буквално ми скри шапката, така че с удоволствие ще продължа да пробвам останалите видове на марката.

                         * първото нанасяне - както се вижда няма грам слепване

                А сега няколко думи и за матовото червило Rouge Velvet, което любимката ми Petra от Adjusting beauty похвали. Но и нейните суочове, ревюта.... са винаги страхотни! Избрах си и същия цвят, а именно 02 Flaming` rose. Много интересна текстура и аромат има тази серия. За мен да не кажа нова.



               Нанася се като крем, плъзга се почти като масло по устните и ги обвива в плътен воал. Ухае подобно на синята Нивеа, но има свежа нотка и не е натрапчив аромата. Нетипичен и приятен в същото време!


               Пигмента е много добър, сякаш е пастел. Не се разтича или подчертава сухите участъци. Малко след нанасяне започва да изсъхва и до 2 минути, червилото се матира напълно. Издържа на говорене, пиене и ядене. Разбира се, започва да се "разтваря" от мазна храна, но не много. След това се забелязва леко впиване в гънките, но не грозно и да изсушава, а стои лолитско и готино. На снимките не може да се прецени, трябва да го пробвате. ;) Ако сте с проблемни и белещи се устни, може да не ви пасне отлично или поне през студените месеци. Аз съм с нормално pH и до момента не съм имала проблем с носенето му. Не съм усетила дискомфорт нито веднъж, както и след свалянето му.


            А цвета е розов нюд и подходящ за всеки сезон. Няма прасковена нотка, но не е студен. Сякаш подтона му е неутрален или поне на моята кожа изглежда така. Комбинирам го с молива на Kiko Creamy Colour 303 и става точно, като контура е леко болднат на вид.


              Трайността му е отлична! Нанасям го сутрин, закусвам и пия вода непрекъснато, след 12 обядвам и по-късно нанасям малко в центъра за освежаване. Тази вечер след като хапнах, готвих и дегустирах храната. Имаше си мазнина и реших да се погледна предвид усещането и Flaming` rose почти не е мръднало от лекото подновяване в 13 ч. днес. Посредата се е поизтрило, но нищо фрапантно и да стои кофти.


                Цената на червилата Rouge Velvet е около 12 лв при намаление и 16 редовна, но смятам че си заслужават по всеки параграф. Пигментирани са, удобна за нанасяне форма, не изсушават, финиша е пълен мат и имат отлична трайност. А за Volume Reveal Adjustable Volume снимките говорят по-добре от всичко споменато!

                * Продуктите са ми предоставени за проба от parfimo.bg - парфюми онлайн

Няма коментари:

Публикуване на коментар