сряда, 19 юни 2019 г.

Maybelline Platinum Black Mascara

            Platinum Black е най-новата спирала на Мейбълин, която е в продажба на българския пазар от месец. Не съм от големите фенове на марката, защото доскоро не се спогаждах с точно този продукт от асортимента им и не обръщах внимание. Колежка обаче си купи спиралата и ми я даде да ползвам известно време и да ви споделя какво мисля за нея.


            Ако трябва да съм честна, всички техни в такава опаковки за мен дават сходен резултат. Имам чувството, че само сменят цвета с името и формата на четката, което не може да придаде много по-различен ефект върху миглите. Не ги заклеймявам като лоши, но просто не намирам кой знае каква разлика.



            Platinum Black при мен удължава и извива прилично, прави леко обемни миглите и в същото време разделя леко. Не са рони, но през деня забелязвам по 1 прашинка под всяко око. Иначе си издържа от сутрин до вечер без проблем. Стои естествено и за напластяване (драма ефект) трябва да вземете поне 2-3 пъти туш. Не се усеща тежко и е чудесна за ежедневен грим. На едното око моите мигли се спластяват малко и има лека борба за разделянето им, но това се получава и с други спирали, така че няма да пиша минус тук.


             Спиралата се сваля лесно, не е водоустойчива. Няма да се видите като "панда" и да са ви необходими силни дегримьори. Класически свойства, черен туш и четка с естествени власинки на цена от 9 лв този месец. Не очаквайте чудеса и да ви отвее, но е добра. За минута на око се справяте и тичате по задачи!



               На колежката миглите изглежда идея по-хубаво и са по-дълги, но нейните с всяка спирала са такива по принцип. Единственото, което ми направи впечатление и ме остави със смесени чувства, е количеството. Купена и отворена е преди не повече от 20 дни. Тя я е ползвала 6-7 пъти и аз още толкова, а при вадене на четката сякаш вече е към края си. Чува се звук на празно, което не е нормално. И самия туш не е от мокрите, да не кажа че нямаше нужда от разработване. Напомня ми на L'oreal Paradise Extatic. :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар