понеделник, 12 април 2021 г.

Baylis & Harding Beauticology diva duet

                 Комплекта в бонбонени цветове Beauticology получих като подарък още предишната Коледа, но знаете какви запаси имаме повечето жени и отлежава до тази зима. Дойде му реда най-накрая и реших че като нова за мен марка, си заслужава да й отделя повече внимание. А и да ви дам думата, за да споделите вие какво сте позвали.


                 Марката се предлага в магазини Ивис, Дъглас и Лили по спомен. Но особено много сетове има именно покрай празниците. Всякакви комбинации в кутии и кошници... външния вид е толкова симпатичен, че няма как да не ви е привличал окото поне един. Дали обаче състава е достатъчно добър, ароматите и оправдават очакванията?

                 Комплекта Diva duet вероятно е бил лимитка и тук едва ли се е продавал, но пък като аромат може би се намира сходен. И двата продукта в него са по 100 мл. 

                Маслото за тяло да си призная - много ми хареса. Пухкава текстура, която ми напомня на крем за торта. Не си представяйте тежка и мазна обаче, каквато например е на The Body Shop. По-скоро прилича на маслата на Rituals. 


                Разнася се лесно и се абсорбира сравнително бързо. Хидратира и подхранва много добре. Не оставя плътен слой, който да се усеща и да се налага да чакате да попие преди обличане. Ето затова го харесах и ще привърша с удоволствие. 



                Аромата също е фантастичен. Ухае плодово, сочно и сладко. Толкова вкусен е, че напомня на детството и дъвките Хуба Буба - череша с ванилия и малко горчив бадем. Не е захарен обаче, а естествената сладост на червения плод го прави неустоим. Нанесен на тяло е по-лек и затова не ми пречи да се напръскам с какъвто парфюм си пожелая. Ако и вие обичате като мен череши, непременно пробвайте Prada Candy Gloss! Много момичешка и вкусна е, но си има тръпчивост и ванилията е умерена. Маслото Candy Kisses е същото! Напомня ми и за Fruttini, конкретно тази серия. Не знам какво се случи с марката, имаха невероятни попадения! Обожавах Кокоса, Passion Fruit, Milky Orange и с тях свързвам тинейджърските си години. ;)


                Що се отнася до душ крема Twist & Shout, аромата е готин и почти същия. Няма я онази доловина ванилова сладост. Аз усещам черешата с бадема, основно сочност от плодовете. Сякаш сте сдъвкали Хуба Буба и като инфузия аромата се разпръсква в устата ви. За съжаление, не се разнася из банята хубаво и след душ пък съвсем. 




                 Консистенцията му изобщо не е крем, а си е като гел. Ако трябва да съм честна прилича на нещо средно между желе и сопол. Тричав и нехомогенен. Количеството е малко, та бързо ще го изхабя и няма да драматизирам. :)


                 Предвид разнообразието от марки на пазара, едва ли ще стигна скоро до Baylis & Harding, но се радвам че ги пробвах. Имат красиви сетчета за подарък, които биха свършили работа за повод. Откъм състав не очаквайте нещо уау и ако държите на качеството, по скоро погледнете Rituals. Или пък Bettina Barty.


 
                Ако все пак искате да тествате нещо от Beauticology, виждам че в makeup.bg се продават и има избор. Цените им аз лично не бих платила, но всеки ще си прецени. Виждала съм и някои продукти в parfimo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар