неделя, 8 март 2015 г.

Is it Spring or Fall?

    Продължавам с предпоследната част от фотосесията, която ми е любима. Имах конкретна идея и се радвам на резултата. А още повече ме обнадежди факта и накара да се гордея с лицето си, думите на фотографа "показах на приятел-фотограф снимките преди обработката и каза, че имаш перфектно за снимки, като след ретуш лице". Та съвета ми момичета е, да опитате да не си търсите толкова кусури и да сте доволни от положителните си качества. Жени сме, 1-2 пъпки и няколко килограма отгоре се преживяват. Малко са нещата в живота, които носят удоволствие. Винаги ще попадаме в неприятни ситуации, но не се вживявайте прекалено и гледайте да вървите напред с високо вдигната глава.
       Подарявайте си красиви мигове, пътувайте, радвайте се на всичко около вас.... тези снимки на мен ми донесоха толкова щастие, колкото не може нищо друго материално да ми даде. Козметика и парфюми /все пак сме блогърки :)/ можем да си купим винаги, но времето да върнем не. Затова "запазете" няколко мига, докато сте по-млади. След години като разглеждате, ще бъдете много доволни и ще показвате на по-малките от вас, ще си спомняте с радост тези години.
      А защо според вас избрах това име за публикацията? Мисля че е очевидно. :)



         Revlon Cherries in the Snow Lipstick - любимо прекрасно червило 





       p2 Pure color 090 "Red Square" Lipstick



     Zoya - Liberty



     Исках да пресъздам нежност на тези снимки, затова избрах Lancome 302 Voile de Rose Lipstick, но при обработката и ефектите, цвета е доста променен. Вече съм ви го показвала как стои. Много красиво червило е и то!





2 коментара: