сряда, 13 май 2015 г.

Magie Pearl Necklace

     Преди години купувах много бижута и особено от Avon поръчвах редовно, но някак утихна тази ми мания и започнах да избирам, съответно драстично и до минимум сведох поръчките. От Орифлейм вземах доста по-малко, но това колие Magie Perle ме грабна от раз и мислих дали ще си струва. В крайна сметка казах, че ще го върна, ако не ми хареса. Но се оказа сполучливо или поне на мен ми допадна много. Нежно е, елегантно и стои страхотно с изчистена риза, а предполагам и с рокля. Не е тежко и не ми се закача или пречи по какъвто и да е начин. Като го обърнете си личи, че е китайче, но отпред си изглежда чудесно. Имаше и гривна с обеци към него, но тях не купих. Съвсем спонтанно реших да се щракна, та от тук дойде и идеята ми за поста.


    Не съм с нова прическа, някой да не се чуди :), не знам как изсуших снощи косата си, но бретона застана така сякаш е извиван специално. В момента го пускам, т.е. не искам повече и го чакам да се изравни с дължината на косата. Ще има да си почакам сигурно 2 годинки. :)
    И под, и над ризата беше ок. При втория вариант естествено се вижда повече.



      Обеците ми са стари. Бях с тях на абсолвентския, но си паснаха с колието мисля. Имах перлички някъде, времето ми ме притискаше сутринта и нямаше кога да ги търся.
 
      Спокойна вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар