четвъртък, 14 май 2015 г.

Urban Decay Naked 3 Eyeshadow Palette

     Бях останала с впечатлението, че Naked 3 е палитра в лилавата гама, но бързо разбрах колко съм грешала, когато я държах в ръцете си. И още повече, когато се гримирах с нея. Розово, меко кафяво и много тъмно бордо (Blackheart). Това е, което аз виждам и в палитрата, и на очите си. Ако не искате подчертано розово и ви е писнало от обичайната кафява гама, но все пак търсите цветове в неутралната гама, които да имат допир с последните, Naked 3 е за вас. Може да се направи и силен, и по-нежен, и блестящ грим. Възможно е да се пресъздадат много различни визии. Каквото си пожелаете. Но имайте предвид, че доста хора не се сработиха с нея. Не знам каква е причината. Може би точно казаното вече безброй пъти за сенките в кафявата гама и че те отиват на почти всички, важи и тук.
      Аз съм със сини очи и според мен, цветовете от тази палитра ми стоят добре. Подчертават без да обезличават. Ако искам да съм с неутрални устни, без да е нужно да съм с прекалено светли червила, каквито на мен не ми отиват, Naked 3 ми пасва идеално.



     Не знам дали има нужда да казвам, че са пигментирани и се нанасят с лекота. Преливат се за секунди, не се разпрашват с изкл. на най-блестящия цвят, който малко се рони, но той е като пресован пигмент и е нормална да пада леко. Много ми харесват двата матови нюанса в розово. Трудно се срещат такива сякаш и особено аз, както съм с жълти сенки около очите, рядко случвам на подобни, които да не ме правят изморена.



     Четката, както и тази в Naked, не съм ползвала. Просто откакто имам Zoeva, не посягам към други. Затова за нея не мога да дам мнение как е.


     Има и "книжка" с 3 мостри на базите на марката Primer Potion, но и тях не съм пробвала. В момента имам отворени други 2 и не искам да тече срока и на тези. Обаче се сетих, че в 1-цата също имаше стандартната база и от нея съм доволна, така че вероятно и с тези няма да имам проблем.


    Опаковката е метална, не е кадифена като 1-цата и няма проблем и да я пипнете по невнимание с изцапани от някакъв продукт пръсти. Стабилна е, мисля че ще издържи и на пътуване, но аз не знам дали бих рискувала да я взема с мен.
     Ето и 2 грима, които правих последните дни с Naked 3:


     За първият използвах: Burnout, Buzz, Factory & Darkside (отляво надясно)



        За вторият: Dust, Trick, Liar и за сгъвката смесих Darkside с Nooner. И под долните мигли в края сложих от Darkside. С него се убедих, че не само кафяво стои добре, а и розово. Ще започна по-често да се гримирам по подобен начин. Много ми хареса. :)
        Относно трайността - нямам забележки. Явно открих точният начин на употреба на NYX HD Eyeshadow Base и нанесени сутринта в 7, ги свалям вечер около 22 часа без да са мръднали. Така че оплаквания нямам. Ако цветовете са вашите, не се колебайте. Вземайте я!

Няма коментари:

Публикуване на коментар