понеделник, 16 ноември 2015 г.

3 месеца с новата формула на Realash

     Изминаха точно 3 месеца, откакто ползвам новият подобрен серум за по-дълги и гъсти мигли на Realash. В края на лятото го получих и мисля че е крайно време за отзив. Всъщност сега погледнах точната дата на получаване (14.08.2015) и без да искам днес, когато седнах да пиша публикацията, се оказа че съм уцелила периода.


     За тези, които за първи път чуват за Realash - това е серум, който обещава да направи миглите ви до 83 % по-дълги и до 79 % по-гъсти. Под формата на апликатор е, подобен на очните линии, безцветен и се нанася на почистено лице над горните мигли. Аз лично нанасям и на долните, но не е препоръчително доколкото знам. Новата опаковка за мен е по-приятна и лесна за употреба. Тръбичката над четчицата е по-тъничка и излиза без проблем, докато старата беше по-дебела и изискваше малко усилие и стабилно издърпване. Освен това бялото и ментовото са някак свежарски и готини цветове. Предварително се извинявам, че забравих да направя снимки на самата опаковка, но утре ще ги прикача. Ето една от страницата на Realash във фейсбук.


      От фирмата обещават: без странични ефекти, алергии и дразнене. Потвърждавам, нямах никакви оплаквания през периода, както и при стария серум Realash. Цената му е 80 лв и опаковката от 3 мл стига за около 5 месеца. Можете да го поръчате от официалния сайт.



      През първия месец миглите ви се усещат по-плътни и сгъстени на пипане, както и леко издължени. Но след втория вече разликата е видима. Приятелка ме видя без грим наскоро, а коментара й беше "ама миглите ти наистина са станали много дълги, дори без спирала опират до веждите като клепнеш". С нея се виждаме почти всеки ден, така че със сигурност разликата е очевадна.
      Който ме следи от поне година, може би ще си спомни, че миналата по това време отново тествах серум на Realash, но старата му формула. Тук можете да си припомните за резултати от нея. Новата формула е обогатена с витамини и естествени растителни екстракти от лен и невен. Екстракта от хвощ почиства кожата и възстановява нейната плътност и еластичност, а екстракта от коприва действа успокояващо на кожата и я прави по-еластична. Екстракта от аир действа противовъзпалително. Тези вещества защитават, подхранват и успокояват деликатната кожа около очите, едно от най-чувствителните места.
      Моите мигли по начало намирам за нормални - средна дължина и гъстота, леко извити и с прилична спирала, постигам добър резултат. На лявото око обаче в края, винаги долните с горните се оплитаха и то изглеждаше неособено естетично - слепваха се. Каквато и спирала да съм ползвала, все не бях доволна и не успявах да постигна долу горе еднакъв резултат и двете ми очи, бяха видимо различни. След серума, забравих за тези проблеми и с никоя спирала не съм имала проблем. За минута оформям тази финална стъпка в грима. Миглите ми стават дълги и извити, почти като изкуствени. Оставям ви и малко снимков материал, по който да прецените колко е подействал серума при мен.
        Ето това бяха миглите ми когато започнах да го ползвам, тогава не се сетих да направя повече снимки за съжаление:



      След 2 месеца това беше постигнатото:



       И след 3 месеца употреба:





      Ползвах спиралата Mega Effects на Avon. Бях ви я показала в празни опаковки за предния месец, но се оказа че е наполовина пълна, тубичката се стискала и съм пак с нея.


        Завършена визия:



      А вие ползвали ли сте Realash или друг подобен продукт, който да подпомогне растежа на миглите ви?

       * Серума ми е предоставен от представителите на Realash Bulgaria.

Няма коментари:

Публикуване на коментар