събота, 21 ноември 2015 г.

Oriflame Foot Scrub and DeoSpray Peach

     Обожавам аромата и вкуса на прасковите, затова и когато видях продукти за стъпала с тях, веднага побързах да си ги взема. Ухаят толкова готино.... на натурален сок с праскова и ядката на плода. Няма грам химична нотка. А и както знаете, изпитвам някаква мания по скрабове за тази част от тялото и покрай тях забърсвам дезодориращи спрейове и кремчета, с които да поглезя крачетата си. През лятото такива продукти, ги намирам за жизненонеобходими. Постоянното ходене със сандали и чехли, е достатъчна предпоставка, че трябва да се погрижим за тях и да не правим лошо впечатление.
   

      Когато стане хладно и посегнем към затворените обувки, в повечето случаи пренебрегваме тази част от тялото си. Аз обаче се грижа за крачетата си точно както през топлите месеци. А и вкусния аромат на скраба и спрея от снимките, ме кара да посягам редовно към тях.
      Малко са ексфолиантите за стъпала и на Avon, и изобщо пробваните от мен, които наистина са ми вършили работа и имат някакъв осезаем ефект. Обикновено частиците са меки и ситни, редки са и общо взето си остават само с приятния мирис. Този на Орифлейм обаче се оказа друга "бира". Частиците му са достатъчно едри и груби, за да премахнат мъртвата кожа с минимум масажиране.



     Нужно ви е малко количество, икономичен е. Още под душа усещам как се сдобивам със супер меки ходила и излизам от банята буквално с нови крачета. Сякаш съм била на педикю. Ползвам най-обикновена фина пила от години, ето тази и с него го разнасям.


      Деоспрея също не е обичайното, което съм свикнала да ползвам. Оставя охлаждащ ефект, който усещам поне 20-30 минутки след напръскване. Много е освежаващ. Сякаш е продукт с мента. Прилича на дезодорантите  на изпотяване, след които се чувствате свежи. И неговия аромат няма химичен остатък.



       Много доволна съм и от двата продукта, така че ако се появят в каталозите отново, непременно ще си ги взема. Бяха лимитки от миналото лято. Цените им по спомен не надхвърляха 5-6 лв за брой.

Няма коментари:

Публикуване на коментар