понеделник, 18 януари 2016 г.

The Body Shop Honey Bronze Bronzing Powder 03

      Дълго време в полизрението ми попадаха прекрасни отзиви за бронзиращата пудра на The Body Shop, но все нещо друго заемаше мястото й. Тази есен обаче, когато излезна коледната колекция и поръчвах сетчето със слива, не можах да устоя. Предвид факта, че миналата есен харесах серията с мед, трябваше да проверя какво толкова има в пудрата и защо е целият този шум около нея. Избрах си средния цвят - номер 03. Като пристигна леко съжалих, защото ми се стори светъл и трябваше да взема 04, но пък се притеснявах да не ми е тъмна. Сега обаче бих поръчала и него, за да го ползвам през лятото. Тройката се оказа идеална за зимно време.


      Не знам защо си мислех и очаквах, че ще е голяма като Флормарската чиния, която е 33 гр. Може би ако бях погледнала грамажа (11), нямаше да съм толкова шашната. :) Но стига с празните приказки. Опаковката е пластмасова, но се усеща и според мен изглежда луксозно. Здрава е, мисля че и на път би издържала без проблем. Идва запечатана със стикер, за да сте сигурни, че не е отваряна преди вас.



        Съдържа мед от биосферния резерват на ЮНЕСКО, гората Sheka, в южната част на Етиопия, където африкански пчели дестилират нектара на цветята от тропическите гори, за да създадат отличителен цветен мед.


      Пудрата е добре пресована, защото изобщо не се разпрашва. Дори прашинка не е паднала от нея. Текстурата й е като кадифе, много финосмляна. Досега съм я ползвала с 2 четки (105 на Zoeva и копието на Японката на Nars) и с двете се нанася лесно, стои естествено. Сякаш сте хванали малко тен, за да не изглеждате като призраци. Толкова ненатрапчиво и нежно. Предпочитам първата четка, защото е по-гъста и сякаш работата с нея е по-бърза.
       Относно цвета, мисля че успях сравнително реално да хвана как изглежда. С жълт подтон е 03, но според мен пасва добре на средносветли кожи. За снежнобели обаче, е нужно съвсем малко за леко затопляне, Два пъти топване в пудрата. Ако искате идея повече и подчертаване на контура, аз лично се налага да нанеса 3-4 пъти. Но сякаш не мога да прекаля с нея дори при такова напластяване. За разлика от пудрата на Катрис, на която и трябва малко и ще съм се направила на клоун.



      Не направих суоч, защото зависи от вашия цвят и подтон на кожата. От четката, смятам че можете да придобиете най-пълна представа.
      Относно трайността - общо взето цял ден стои на мястото си и дори да избледнее малко, не става на петна. Днес например се гримирах около 11 часа и до момента не забелязвам да е изчезнала. Почти като току що нанесена е, което я прави и икономична. Няма да ми се налага да подновявам и поправям през деня. Ето как изглежда лицето ми само с фдт и метеорити:


      Нанесена бронзиращата пудра, руж и хайлайтър. Незабележимо затопляне придава, което дори при светкавица не избледнява напълно.




       Мисля че няма какво повече да кажа, освен ако имате нужда от бронзираща пудра, с която да се справяте бързо и да стои много натурално, да я погледнете. Струва си дори 13-те лири.

Няма коментари:

Публикуване на коментар