четвъртък, 9 май 2019 г.

Orange Creatives Rose Water Jelly Cleanser

              Пролетта при мен дойде в началото на април с пакетче от Германия, пълно с изненади. И едно от съкровищата в него, е този измиващ продукт с розова вода, който е на напълно непозната за мен марка. Обаче толкова ми хареса още след първата употреба, че месец по-късно бързам да ви споделя за него. Ухае невероятно!


               Представете си българско розово масло, но примесено с пачули и пудрени нотки. Да, ухае на сладко от рози и на типичното масло от нашите долини. Колкото и да не вярвам на своите думи, не е дразнещ и неприятен. Ухае ми на Narciso Poudre, на ретро парфюм и съм влюбена в него. Пудра и роза с чувствено пачули, неочаквано добра комбинация!

                Текстурата му не е като истинско желе, а по-скоро плътен гел или гелообразна маска с прозрачен бял цвят. Нужно е малко количество за измиване, около 2 бобови зърна за цялото лице са напълно достатъчни. Не се пени. За грим, не смятам че е най-доброто. Не успява да го свали добре и затова аз предпочитам да го използвам сутрин или след почистване с мицеларна вода, за да отмия остатъците от макиажа. Действа ми като ароматерапия заради прекрасния аромат!


              Не дразни очите, не изсушава кожата и е страхотен измиващ продукт за започване на деня, преди да нанесете дневната си грижа.
 

              Ако има откъде да се сдобиете с него и обичате мириса на рози и пудра, горещо ви го препоръчвам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар