неделя, 23 юни 2019 г.

Rimmel Match Perfection Foundation + Stay matte powder

               Match Perfection е от фдт-ените, към които имам интерес от години и не се осмелявах да пробвам. След малкото разочарование от Wake me up през 2016-та (излизаха ми пъпки), не исках да рискувам. Знаете обаче как гризе любопитството и най-накрая реших да му дам шанс. Бях чела доста отзиви, хвали ми го и приятелка с моя тип кожа, та ето го в ръцете ми най-сетне. Благодаря и за пореден път на parfimo.bg, че ми се довериха и ми го предоставиха.


             Опаковката му е класическа и удобна според мен. Помпичката е доста добра и пуска точното количество - лесно можете да контролирате колко продукт да излезне. Не всички фон дьо тени имат това предимство и обикновено се случва да остава по ръцете ми, защото кожата ми не може да поеме повече. Голям плюс е това и че има SPF 20. Въпреки че лятото ползвам задължително слънцезащитен крем с SPF 50, през зимата обикновено пропускам или дневния ми има по-малък фактор.


             Текстурата му е плътна и по-гъста, но с малко повече кръгообразни движения и хубава четка, се разнася чудесно и не остават следи. За мен крема или серума е задължителен, за да прелея по-лесно и да няма черти. Но с ръце става идея по-бързо, колкото и да не ми се иска да го кажа.


             Финиша му клони към матов, но без пудра не мисля че ще издържи цял ден, освен през зимата или ако сте с много суха кожа. Дори и върху мен сега, когато съм с комбинирана в Т-зоната и нанасям пудра, следобяда носа ми се е омазнил леко и около него е изчезнал без да се вижда и да съм на петна. Не подчертава пори, но ако имате сухи участъци от пъпки, се забелязват. Стоя на климатик и стайна температура, така че имайте предвид и при ходене по слънцето, вероятно ще има нужда от корекции


              Покритието му е средно и не стои като маска. Може да се напласти, но при мен и с един слой е достатъчно. Скрива ми леките недостатъци, но с пъпчици или силни червенини е трудно. Трябва да се използва коректор върху тях.




              Трайността му е почти отлична. Както споменах, след 4-5 часа носене се усеща едва забележимо омазняване около носа при мен, но без да лъщи. Има известно попиване по бузките под очите, но не се вижда от 2 метра, така че всичко е точно. Ружа, контура и хайлайтъра ми стоят до сваляне и не избледняват. Нанасят се и с лекота, не съм изпитала трудност при преливането им. Ето как изглежда фдт след 10 часа:



               Нека отбележа и цветовете, защото както знаете в нашата родна страна почти винаги не са внесени най-светлите и обикновено са с жълт подтон. Не си спомням дали от Match Perfection има 010 Light porceilan по магазините, но можете да го вземете онлайн, което си е плюс. Аз обаче не искам да съм като призрак и се спрях на 100 Ivory, защото съм с жълт подтон и ми пасна перфектно. Преди да поръчам пробвах на живо и следващия цвят 103 True Ivory, като имаше малка разлика. Реших да не се изсилвам с по-тъмния, за да ми е ок и през зимата. Определено не сгреших. Фдт не оксидира, но все пак и светлата пудра не би могла да поправи тъмната основа. :)



              Цената му е повече от добра за качеството и определено се нареди сред любимците ми. В дрогериите редовната е около 17 лв, но ако имате какво друго да си изберете - парфюмо не са ме разочаровали досега. При тях е много ниска в момента, както и някои тестери на парфюми . Видях обаче че се предлага и коректора от серията, който съм имала преди и който днес смятам отново да си поръчам. Харесвах го, защото стоеше естествено и даваше леко покритие. За зимата посягам точно към такива формули, т.к. зоната под очите ми е доста нежна и фина, съответно се изсушава лесно и покривните не стоят никак добре.


             Нека спомена и няколко думи за пудрата Stay matte, която също като фон дьо тена гледах от мноооого време. Изчела съм десетки ревюта и отзивите бяха от лоши до супер позитивни. Накрая трябваше да я взема и проверя дали при мен ще работи. Поръчах и малко по-тъмна за колежка, която е с комбинирана кожа и широки пари, не ми се е оплакала досега. Цената е смешна, но просто не обичам да трупам и да си пълня шкафа с ненужна козметика. По дрогериите мисля че е около 10 лв.


              Избрах си 003 peach glow, която виждам с неутрален подтон и ми пасна идеално.
             Смятам че при този тип продукти е като със спиралите, т.е. без проба, няма как да разберем дали е за нас или не. Та пудрата е финосмляна и нанесена на лицето, изглежда много естествено. Наподобява Shine Killer-a на Aura, но позволява лесното преливане и залепване на руж, контур и хайлайтър. Кожата е като кадифена и няма cakey ефект.


             Относно матиращия ефект, има го и издържа средно. След 4-5 часа нослето при мен започва да се омазнява. Докрая на деня не е фрапантно, но определено не стои на място до сваляне. За момичета с широки пори и мазни кожи, няма да е добър вариант през лятото.
             Запечатва грима леко и лицето е меко, гладко. Не е уау, но за моите нужди си е съвсем нормална пудра и ще продължа да си я ползвам. През зимата може би ще стои по-дълго.

             Цялостните ми впечатления са положително и всъщност не намирам някакви недостатъци за мен, така че и двата продукта ще си изразходя с удоволствие. За този клас, няма какво повече да се желае. А и да отметна колко любими са ми моливите Scandaleyes. Кафевия е супер траен при мен, а съм с паднали клепачи. Светлия нанасям в основата на окото за избистряне на погледа. А от автоматичните Exxagerate, малиновочервения за устни 024 Red diva е идеалния за моята гама червила и не спирам да ползвам. Харесвате ли Rimmel и от кое сте доволни вие, препоръчвате?

2 коментара:

  1. Много харесвам течните червила на Rimmel Stay Matte (любим нюанс ми е Pink Blink), харесвам палитрите сенки 12 цвята, от тях имам Spice (копие на UD Heat), Crimson Edition (копие на UD Cherry) и WOW, тези сенки за мен са най-добрите в дрогерийния клас. От моливите ScandalEyes ми е любим цветът Gilded Gold, имам пъстри очи и този цвят ги подчертават страхотно! Харесвам и очните линии WonderSwipe (имам 3 цвята, 2 зелени и един тъмносин), друг любим продукт ми е помадата за вежди под формата на молив Brow This Way.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм чела само положителни отзиви за тези течни червила, но така и не стигам до тях с моите. :) Палитрите също са от харесваните, обаче и тях не съм пробвала поради наличието на мнооого други. Моливите им за очи Scandaleyes са супер наистина! Благодаря ти за препоръките, ще имам впредвид занапред тези попадения на марката. :)

      Изтриване