вторник, 29 октомври 2019 г.

Faberlic Absolute Comfort - Moisturizing Foundation Cream

               Faberlic е сравнително нова за нашия пазар марка - каталожна руска козметика (от типа на Avon и Oriflame). Разликата е, че имат голямо разнообразие от дрехи и препарати за дома. Аз взех няколко продукта за проба в края на миналата зима и днес ще ви разкажа за един от фдт-ените им, който поръчах буквално без да съм чела каквито и да е ревюта. Не знаех какво да очаквам, но беше евтин и рискувах. Освен че цвета ми пасна страхотно, нито е твърде розов, нито пък жълт и формулата се оказа идеална за моята суха кожа.


              Тубичката му е удобна и дозатора особено с малката дупчица, позволява да изкарате колкото продукт желаете. Няма начин да прекалите с количеството както е при помпичките.

              Аромата е доста приятен и свеж, ухае на парфюм с бамбук и магнолия, на лилия и зеленина. Не е силен и не дразни, а леко напомня на лукс. Спира да се усеща като го прелеете.

              Цвета както виждате клони към неутрален и е перфектен за бели кожи. Не розовее, не оранжавее, не потъмнява след като го нанесете и се усеща много комфортно.


              Формулата му наистина хидратира кожата и я оставя мека, свежа, сияйна и естествена. Ефект маска и силно покритие не очаквайте, но скрива леки червенини и недостатъци без проблем. Изравнява тена отлично. Обичам да нанасям втори слой за по-безупречен завършек и когато температурите навън са малко по-високи. За ежедневна употреба и суха кожа в студените месеци, хидратиращият крем фдт на Faberlic върши перфектна работа.


               Не се набива във фините линии и порите, издържа цял ден и останалите продукти след него се нанасят лесно. Трайността при мен е перфектна. Случва се от носа да изчезне, но то е заради очилата ми. По цялото лице грима е непокътнат - руж, хайлайтър и контур. И да избледнее, няма петна. Носа и челото ми не лъщят, което е постижение при 20 градуса. До момента не съм забелязала и да ми излизат пъпки.


                  Ето тук също можете да прочетете отзиви на някои рускини, чиито впечатления също са сходни с моите. И за да придобиете представа колко точно успява да покрие, ето върху мен какво "поправя".





             Цената на фдт беше не повече от 10 лв с намалението и определено си заслужава да му дадете шанс, ако имате нормална към суха (бяла) кожа и минимум недостатъци за криене. Ето го и в сайта - цък.


Няма коментари:

Публикуване на коментар