събота, 30 ноември 2019 г.

Real Techniques - Brush Crush 302, Blend + blur contour, eye set

              Ако ме следите отдавна, знаете че моя милост има не само афинитет към парфюми, палитри и червила, но и към четки за грим. Колекцията ми вече е сравнително голяма и разполагам с над 60 броя. Колкото и да се спирам за нови, е факт че ме влече и да си призная, намирам вложените средства за най-разумно похарчени :)). Каквото и да си говорим, само една при ежедневно гримиране, е крайно недостатъчна. А и трябва да се почистват редовно, така че винаги имам оправдание защо съм си купила поредната.


              Последната година нямам много нови, но като се замисля май станаха 10 и днес ще ви покажа 4 от тях. Не съм ви говорила скоро за Real Techniques, които са ми големи любимци и сега ще се поправя. Защото определено си струва да им се обърне внимание, нищо че дълги години са на пазара. Просто станаха по-разпространени и ги продават дори в Лили от тази година. Моите съм си купувала от Турция покрай разни намаления, но и тук са на добри цени, затова няма да ми е гузно да ви изкуша.


               Започвам с контуриращата четка от Blend + Blur Finish contour, която взех с ясната идея да ползвам за фдт и не се подведох. Формата и главата ми изглеждаха идеални за целта, наподобяваше ми експерта. По-широка е разбира се и сбита, но точно такива нанасят бързо и лесно кремообразни формули.


                 Дръжката е тънка, но удобна и не се клати. Не си представяйте че е като другите, но аз лично не изпитвам затруднения. Стегната е и наистина прелива за секунди продукта. Няма черти, не изяжда от фдт и въпреки размера, смея да кажа че успявам да нанеса отлично във всяко ъгълче. Заобикалям си нося и около веждите с лекота. Върши ми отлична работа и не съжалявам изобщо за покупката й. Предполагам ще е страхотна и за целта си, а именно като контурираща.


                 Нямам проблем и с почистването й. Засега не съм забелязала да падат косъмчета, нито пък да се мие трудно. Още от първото гримиране, ми е една от предпочитаните и посягам с кеф към нея сутрин.



                 Комплекта за очи eyeshade + blend си купих в началото на годината по спомен от Одрин. Ходихме в голям студ с колежки, но пък хванахме добро намаление в gratis. Преди да отпътуваме наобратно, влезнахме набързо и видях на най-горен ред четките на Саманта с етикети 40-50 % намаление. Купувала съм този сет цели 3 пъти от аптека Медея в града за други колежки и когато реших че искам за мен, вече нямаше. Но ето че ми се усмихна късмета и го грабнах на цена от 35-40 лири, което е около 12 лв. За това качество, са си без пари!


                  Отвикнала съм да ползвам толкова малки четки за коректор, защото става по-бавно нанасянето с тях и трябва да слагам по няколко точици от продукта и преливам поетапно. Затова не бях убедена за нея, дали ще ми хареса. Но все пак дадох шанс и не ме разочарова. Аз не просветлявам цялото си лице и съответно на мен бюти блендър не ми е необходим. Та тази малка помощница ми е вярна последните седмици и мога да кажа, че ще започна отново да се гримирам и със сходната си на Zoeva 142, както и мини експерта. По-прецизно се работи с нея, не е бавно както мислех и нямам никакви забележки.


                    Прелива си чудесно коректорите, не ми отнема повече време и се радвам че я имам.


                     Блендиращата четка за сенки да си призная, не ме блазнеше още откакто знам за съществуването на компекта. Струваше ми се хем голяма, хем косъма не вдъхваше доверие за добри преливки. Грешка! Да, не е като пухкавите на Zoeva и MAC, но е мнооого добра! Справя се перфектно и с нанасянето на транзишън цвят, и с медиум за надграждането, и с най-тъмния в сгъвката. След това преливам трите и всичко е безупречно. Не боцка, но ако имате с подобен синтетичния косъм, вероятно ще се сетите какъв звук се чува върху кожата. Чудна четка и абсолютна отличница за преливки във външния ъгъл.
                      И двете не са променили формите си при пране, нито пък са паднали косми. Препоръчвам ги с две ръце, макар да има спорни отзиви за марката. Каквото е минало през моите ръце през годините, е било читаво. Единствено stippling-a им не ми хареса.


                     Остана да кажа няколко думи за красивата Brush Crush 302 Blush от колекцията Brush Crush Volume 2 Galaxy, която е с невероятно красива дръжка. Не знам фолио ли е или друго покритието, но е фантастично.


                      Нейния косъм е синтетичен също, но много пухкав и мек. Това прави гримирането още по-голям кеф. Аз я ползвам за руж, защото харесвам такава форма за бузките, но смятам да я пробвам и за контурираща пудра. Мисля че би се справила и с нея. Главата не е малка, а средна големина и ще нанася добре. Пак прилича на Експерта, но е по-разперена и рехава спрямо нея.


                      Ако е печен продукта, се налага да вземате по 3 пъти предвид мекотата. Това не пречи да прелива лесно обаче. Когато е по-мек ружа, става по-бързо. Би могла да се пригоди и за хайлайтър, в случай че пътувате и не ви се носят 3 отделни четки. Процедирам така винаги, за да не се товаря излишно.



                      Много съм доволна и от 4-те четки на RT, така че не ги отписвайте преди да сте пробвали. Всички имаме различни критерии и може за някой да са кофти, но за Вас отлични.

                  * Последната четка ми е представена от parfimo.bg, сега не е налична за съжаление. Но пък можете да се сдобиете с парфюми за Коледа за подаръци на прилични цени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар