понеделник, 16 март 2020 г.

Catrice The Little Black One Volume Mascara

               Catrice е една от марките, които напоследък пренебрегвам без някаква причина. Но когато човек се пренасити, идва моменти да му е безинтересно всичко. Може би затова рядко вече се впечатлявам и съм далеч от последните тенденции и лимитирани колекции. А каквото и да си говорим, всичко има срок и затрупването не носи удовлетворение в един момент. Но днес сме тук да ви разкажа за спирала за обем, която истински ме изуми! Имала съм с подобна четка на Yves Rocher и не даваш този ефект, а с тази миглите ми стават като на кукла!
                Тhe Little Black One Volume Mascara True Black е голямо попадение за мен. А не съм оставала доволна от спирали на марката преди години, но очевидно са ги подобрили. Четката й е елипсовидна силиконова, с къси зъбци и въпреки това успява да повдигне, удължи и извие много добре! Не съм съгласна че разделя перфектно и не слепва, защото туша е кремообразен и върху моите мигли има снопчета на места на едното око. Но не тя е виновна, а моите заплетени косъмчета там.


                Късите зъбци на четката наистина обаче достигат до най-фините косъмчета и обвиват чудесно с туш, а той е плътен и ги повдига веднага. Не ми е нужен втори слой, освен ако не търся драма и супер наситен черен пигмент. Само един е достатъчен и ще видите, че при мен той дава отлични резултати.

                Нека отделим и няколко секунди за опаковката - кожена и супер стилна е! Изглежда доста луксозна и като на продукт от високия клас. Веднага се сещам за червилата на Givenchy.


                 Без да преувеличавам, когато отворя окото си нормално и без да целя "вижте ме какви мигли имам", те опират до веждите. Извивката им е страхотна и имат обем. На места на лявото ми око ги слепя леко, но аз си го имам този проблем с всички спирали и не те са виновни, а просто миглите са такива.


                  Четката определено няма да е за всеки. Трябва да обирате туша, ако не искате да има повечко, аз лично изваждам и с полепналия нанасям на горните и долните мигли. За другото око потапям. Не обичам да си цапам гърлото, колкото и странно да звучи. :) При едни работят по-добре силиконови четките, но с дълги и остри зъбци за перфектно разделяне, при други естествените и с гъсторазположени влакна. Затова както много от вас знаят и аз често казвам, трябва да се пробва. На принципа проба-грешка е, колкото и да е неприятно за джоба.
                   Трайността на тази красива "кожена" спирала е почти целодневна. Моята е отворена преди поне 3 месеца и съответно започнаха да падат леки прашинки, които са не повече от 2 под око и почти незабележими. Не е изсъхнала обаче и има живот в нея. Туша си е като на лосион и работи чудно, затова ще си я използвам докрай.


                Относно свалянето, е като с почти всяка нормална спирала. Този вариант не е водоустойчивия, затова мия с гел и ако не съм разтъркала хубаво - още веднъж с почистващ крем например. Подсушавам леко и обирам остатъците с мицеларна вода. Не ми се налага да търкам силно и раздразвам нежната кожа в зоната.


                На долната снимка съм нанесла един слой от спиралата (ваше) ляво и два отдясно. Вижда се разликата. Слепването е от моите мигли, както и споменах. Без старание и много време, за минутка до две.


                    Стана ви ясно, че мнението ми за The Little Black One е положително, дори повече от очакваното и мога само да ви я препоръчам. Разбира се, ако не се притеснявате да пробвате нови и продукти, които на пръв поглед не "звучат" като вашите. Понякога ще се изненадате. ;)


                      Редовната й цена от 9,19 лв е съвсем прилична и няма да загубите много, ако не допадне. Та преценката е Ваша от тук нататък дали ще изгорите или спечелите.


                Пробвали ли сте спирали на Catrice и доволни ли останахте? Можете ли да ми препоръчате някоя?

1 коментар:

  1. Аз съм доста впечатлена от EYEconista на Catrice. Може да се каже, че тя е откритието ми за ежедневен грим от 2019 г. Наистина прави миглите да изглеждат почти изкуствени и кукленски. Може би недостатък е, че ги слепва една идея повече от тази, за която сте писали, и при мен започна бързо да изсъхва и да се рони, което я направи неизползваема някъде на втория месец. Въпреки това бих я взела втори път.

    ОтговорИзтриване