неделя, 11 септември 2016 г.

Yves Rocher Vertigo Length Mascara "Black"

       Vertigo Length е най-новата спирала за удължаване и повдигане на миглите на Yves Rocher. Веднага прави впечатление и грабва вниманието с различната си и интересна "мини" четка. За първи път пробвам с подобни влакна, може би сходна на нея е Revlon Ultimate All-in-one , но нейната четка е с идея по-дълги. Много са къси тези на Vertigo, като обещават да обхванат дори и най-късите косъмчета. И учудващо го правят. Обогатена е с дъвка "elemi". Няма парабени и е офталмологично тествана.


       * За елеми можете да прочетете тук повече. Накратко - това е дърво, което расте във Филипините. Маслената смола, добита чрез него, е позната като "елеми" или Canarium luzonicum. Смолата елеми е с бледожълт цвят, използва се за производство на лакове в козметичната индустрия, печатарски мастила, в медицината като билково лекарство за лечение на бронхит, хрема, силна кашлица, зряла кожа, стрес и рани. Можете да срещнете етерично масло от елеми, което е с цитрусов (лимонен аромат) и се използва също за ароматерапии. Цък за повече информация.

        Първоначално си мислех, че това е спирала само за долните мигли при вида на четката, но още при отварянето, реших да я нанеса и на горните. Не се бях информирала предварително и бях невежа, признавам. :)


       Ефекта от спиралата при мен е разделени, удължени и леко извити мигли. Или казано така - вашите мигли, но по-хубави, подчертани. Идеалния вид, който търся за лек ежедневен грим и когато нямам излишно време. Постига се с минимални усилия и за максимално кратко време. Буквално по минута на око е достатъчна и съм готова. Сутрин обикновено за спиралата ми остава най-малко и ако тя ми слепва (нанася повече туш), не е моята. С тази се разбрахме още от първото нанасяне и притесненията ми, че ще ходя с 5 косъма, бързо отшумяха.




        Имам забележки относно трайността. Нанасям само по един слой. Отварям спиралата и каквото е полепнало по четката, с това количество слагам и на горните, и долните мигли. За другото око повтарям процедурата. Ако започна да напластявам, се получава слепване. Но дори и само с този един тънък слой, Vertige Length се рони. Някои дни имам по 2-3 топченца, други повече. И продукта не е стар. Разпечатан е преди има няма половин месец. Не знам дали има нужда от разработване, но за мен това ронене е минус.



        Цената на спиралата е 25 лв, съдейки по каталога на марката и цените на другите им спирали. Предлага се само в черно и кафяво. Като цяло нелош продукт, много ми допада естествено подчертаните мигли, не дразни очите по никакъв начин и се сваля лесно. Единственото, заради което не бих препоръчала без проба, е това ронене. Може само при мен да го има, но като цяло обикновено се проявява, когато вече са изминали над 3 месеца след отварянето на една спирала.


        Ако търсите друг ефект - обем или драма, насочете се към останалите спирали на марката.

       * Предоставена ми е от ПР за проба.

2 коментара:

  1. Ех, ако не беше това ронене веднага щях да си я купя. Имах Volume Vertige на YR преди и бях много доволна от нея, жалко че тази не е толкова добра.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам честно казано аз ли не я нанасям както трябва. Все още недоумявам, затова ще я тествам докато има туш и ще пиша, ако роненето е било временно явление. :)

      Изтриване