събота, 13 февруари 2021 г.

Catrice Demi Matt Lipstick 040 Exotic Nude

              Матовите червила на Catrice Demi Matt не са никак нови, но дълго време отлагах да си купя поне едно и видя какво толкова им хвалят. Бяха спрягани дори за двойници на по-скъпа марка по спомен. И през изминалото лято, дойде ред да им дам шанс. Приятелка ме хвана в ДМ и изнуди да си избера няколко нещица за рождения ден. Та си казах, сега е момента и се спрях на номер 040, който изглежда тъмнорозов пастел. На моя подтон обаче ще видите как всъщност изглежда - между керемидено и кафяво. Няма и капка розово, но пък при вас може да е по-неутрално.  

               Гилзата е изчистена и стабилна матова черна, която както виждате е цялата в лепило. Добре е че дрогериите започнаха да слагат стикери, за да не пипат невъзпитаните дами и да пробват от всичко, но след отваряне трябва почистване с обезмаслител примерно. Като изключим този факт, е прилична и не ми е създавала проблеми при носене в чанта. Не е тежка, затваря се с щракване. Цената от 8,19 е прилична и бих казала оправдана.


                 Нещото, което ми направи силно впечатление е аромата. За мен е леко химичен и дори неприятен, но поне изчезва малко след нанасяне и не ме дразни. Въпреки това, е една от причините, поради които не бих си купила друго червило от серията. Върха е остър както се вижда, та много лесно се нанася и оформя овала. 

                  Цвета беше изненада и нанесен, не е очакваният. Както и по снимките става ясно, освен и на живо, е в розовата гама. На моите устни си е в кафявата гама, но има и карамелени нотки.

                  Формулата е мека и кремообразна, не подчертава недостатъци и не изсушава допълнително. Не очаквайте грижа обаче, ако сте с проблемни устни. Трайността е средна, не забележителна и общо взето към подобен финиш червило, не бива да имате високи критерии в тази насока. При мен издържа около 3 часа, ако не консумирам мазни храни, след това започва да избледнява. Сравнително комфортно е, като аз откривам недостатък. Образува се леко събиране по вътрешната линия на долната устна и това не ми е ок. Предпочитам да се изтрие, отколкото да проверявам как изглеждам на всеки час. 




                   Серията Demi Matt предлага много красиви 10 цвята, кадифен завършек и комфорт, но аз лично не я намирам за достатъчно добра. Имам любима със същите "параметри" и дори качеството е по-високо за моя вкус, така че ще си остана с нея. Визирам Matte Legend на Avon. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар