неделя, 26 септември 2021 г.

L'oreal False Lash Bambi Eye Mascara & Matte Signature eyeliner

              L'oreal имат много добри спирали, които за мен имат един минус. Първия месец са отлични и придават страхотен ефект. На втория започват да се сгъстяват и ако са ви течни в началото, ще ги оцените именно тогава. На третия вече са сухи или пък се ронят толкова, че губите ентусиазъм да ги ползвате. А пък Lash Paradise знаете буквално след 20 дни става за коша. Но пък другите им като цяло бих казала че правят невероятно мигли и ако преглътнете високата цена - ще пърхате като пеперуди. :)


              False Lash Bambi е от хубавите и заслужаващи си цената бих казала спирали, но на промоция. Редовната сума от 25 лв мисля че идва малко повече предвид "годността й". В случай че я купите в комплект, може би ще оправдаете похарчените пари. Наситеночерен пигмент, силиконова четка и кремообразна формула, която повдига всяка мигла от корена.



                Мога да кажа че при мен, спиралата прави много красив погледа. И разликата преди - след е очевидна. Извива, удължава значително и разделя добре. Освен това придава и обем! Работи се бързо с нея, а миглите ми само с един слой буквално опират веждите. Ако не нанеса близо до корена, ефекта е по-лек и достатъчен пък за ежедневието. 



                 Това е поредната спирала на марката, която ме очарова от първо нанасяне и без да очаквам ме печели. С нея нямам нужда от изкуствена мигли, защото моите стават достатъчно дълги и подчертани. Минуса е роненето. Въпреки че я ползвам от месец, още на втората седмица започнах да виждам прашинки по бузите ми. Не е нещо страшно, но за перфекционист като мен не е ок. Особено за продукт от дрогерията за 25 лв. Намалят я на 18 лв, така че тогава е идеалния момент да я пробвате при интерес.



                  Сваля се сравнително лесно, като всяка друга спирала. С измиващ гел или олио, а най-добре първо с мицеларна вода. Не ми дразни очите, а грима с нея просто има друг вид. Знаете колко завършен изглежда. Дали бих я препоръчала? Да, ако можете да преглътнете цената.


                  Получих я в комплект, та вървеше с подарък очната линия Matte Signature в цвят 05 Burgundy и нямаше как да не я пробвам. Много харесвам този цвят за устните, така че ми беше любопитно как ще стои на очите. 


                  Четчицата е тъничка и фина, която с лекота и без старание чертае линии. Почти като конец стават. Опашката с нея също става за секунди и нямам никакъв проблем да я оформя. Свикнала съм с идея по-дебели четки, затова и тази ми се стори като игла. Но пък ми хареса!



                 Изсъхва бързо, не се размазва и издържа цял ден. А цвета е матов, но дали заради блестящите сенки, аз на това не му казвам мат. Има си сякаш лек сатенен проблясък. Така стои по-меко и през есента ще си я нося. Наситен е пигмента иначе и красиво бордо!



                 Не съм сигурна доколко стои добре на очите ми или просто трябва да пробвам различни цветове комбинации, за да открия моята. Но като продукт е добра и не разочарова. Нейната цена също е висока самостоятелно - виждам че струва 20 лв в дрогерии Лили и аптеки Ремедиум. Не знаех за съществуването й на нашия пазар, но се радвам че я открих.


                  Комплекта ми е подарък от чужбина и може би по празниците тук се предлагат подобни. Така че ако покрай Коледа ви потрябва нова спирала, можете да проверите какво има по магазините. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар