понеделник, 28 октомври 2013 г.

Zoya Pixie Dust 'Carter'

    Carter е втория пясък от есенната колекция на Зоя, който взех и се надявам скоро да имам Chita, а също и Sunshine. Малко съм разочарована от това колко е рядък, макар да бях чела за трите необходими слоя в блоговете, снимките на съфорумка ме накараха да ахна и да го поискам веднага. Като се има предвид, че след синия, ментовия и тюркоазения цвят, лилавия ми е любим - нямаше как да пропусна. На снимките е на 2 слоя и е ок, но е доста воднист и съм ги постигнала с внимание и потупване. Връхчетата след пране на ръка ми се оголиха. Дано с друга база да издържа повече, защото нерви и време за всекидневно лакиране нямам.






    Цвета и ефекта определено са хубави, но са могли да поработят още върху покривността и трайността. Поръчах го от ибей за 8 $, в България са на цена от 20-22 лв в Мориа и при вносителите - beauty1.

Няма коментари:

Публикуване на коментар