вторник, 8 септември 2015 г.

Moroccanoil Treatment & Gold Glimmer Shine

      Moroccanoil е световен лидер в производството на продукти за коса на основата на масла. Ключът за успеха им се дължи на патентовани формули и комбинацията от висококачествени съставки. Продуктите са познати с леки текстури, естествени резултати и начина, по който моментално проникват в косата, без остатък и без да натежават. Формулите оставят косата много мека и лъскава. Също подобряват състоянието й и помагат тя да изглежда, да се чувства по-здрава и красива с всяка следваща употреба. Произведени са в Израел.


      С това въведение реших да започна тази публикация, за да не се чудят за какво иде реч непознаващите марката, като информацията взех от сайта на arlen.bg, от който поръчах въпросните 2 продукта.


      Последните месеци започнах по-сериозно да се грижа за косата си след лекото изсветляване, което направих миналият септември с L'oreal Casting Sunkiss Jelly. Доста се поизсуши, но пък плюса е липсата на омазняване и това ми даде възможност да пробвам повече терапии, маски и масла. Вече изтощеното е към края си и скоро ще остане само естествения ми цвят. След като заобичах Orofluido Beauty Elixir и бях тотално запалена по грижа за косата, съответно изчела доста за прословутото чудо Moroccanoil, сравнения с други подобни продукти, ми трябваше леко побутване от една дама, и малкото флаконче се оказа в пазарската ми онлайн кошница в arlen. Липсата в козметичното ми шкафче на спрей за блясък, пък ме накара да се поровя какво точно се предлага от професионалните марки и отзивите. Да, имам някаква слабост към блясъка, гледам постоянно рекламите по ТВ и въздишам, затова и бях твърдо решена да си купя нещо, с което да постигна този ефект. Поръчах и спрея за огледален блясък. Доста се колебаех между него и този на Alterna, но исках да е в комплект с терапия от една марка и се спрях на Moroccanoil.


       Ще започна с Moroccanoil Treatment, т.к. след баня нанасям първо от него. На влажна коса втривам няколко капки по върховете, след което прокарвам леко пръсти и по дължината, докато количеството от дланите ми, е останало изцяло по косата. Има термозащита, така че директно включвам сешоара. Сравнително плътен и здрав ми е косъма, така че мога да си позволя да сложа и повече, без това да ми утежни или омазни. Текстурата му е гъста гелообразна, златистожълтеникава на цвят и ако сте с по-тънка коса, капнете малко в дланта си, за да не се наложи да се върнете обратно под душа. Аромата е сходен с този на Orofluido Beauty Elixir. Ориенталски, сладникав и топъл. Не е много силен, но е пристрастяващ за мен. Обожавам еликсира, затова и терапията на Moroccanoil ми стана фаворит в това отношение.
     Moroccanoil Treatment взех в най-малкия флакон, защото исках да пробвам. Опаковката е 25 мл (21 лв), стъклена. Сравнително икономично е. Аз не пестя и винаги слагам колкото преценя, че имам нужда. До момента съм го ползвала 5-6 пъти и съм изразходила едва около 1 пръст. Ефекта му върху моята коса, среднодълга (2 педи под раменете) е мека, малко по-лъскава и с гладки връхчета, жизнена. Сравнено с Бюти еликсира, определено се усеща лека, докато с него е супер плътна и тежка. Но той наистина е по-мазен и гъст, затова не го препоръчвам за тънки, редки коси. Отнема от обема. Бих казала, че той е подходящ за късна есен и зима, а терапията Мароканойл - за пролет и лято.


     След като приключа със сушенето, преминавам към спрея Moroccanoil Glimmer Shine FINISH (цена в арлен - 41 лв). Той е още по-икономичен и със същия аромат като терапията, но пръскайки във въздуха, се усеща повече от нея. Действа ми като ароматерапия. Не е стандартния спрей какъвто повечето от вас ще си представят. Пръска се от 25 см разстояние (не повече от 5-6 пъти, веднъж се поувлякох и резултата беше спластена и мазна коса), заради маслата, които го правят по-тежък и се оставя 3-4 минути без да се пипа, за да се запечатат перлите от аргановото масло. В момента, в който напръскам, се вижда като обикновения лак. Стои леко мокра, но изсъхне ли, е по-мека, гладка и блестяща. Нито следа от мазно, мокро и твърдо. Запечатва се в косъма като част от естествената му красота. Бутилката е тежка и от масивно стъкло.
       Ето  как изглежда косата секунди след 2-3 "помпички":



     Ефекта от двата продукта е по-лъскава, жива, здрава, мека и гладка коса. Формулите им са леки, но достатъчно богати, за да осигурят допълнително подхранване, хидратация и блясък. Може би искам още повече от последното, точно като от телевизионните реклами, но едва ли бих могла да го постигна чак в такава степен. За разресване не съм много сигурна дали действат или поне при мен. Имам голям проблем с това обикновено и съответно нужда от допълнителен продукт. Ако след сушенето четката преминава без проблем, на другия ден вече в краищата не иска, но пък и аз тренирам, вързвам се и хващам с шнола, така че е нормално.
     Снимките са правени един ден след измиване с The Body Shop Banana Shampoo & Conditioner, съответно 2-3 мл от терапията и 5-6 "пръс" от спрея + още 3 по време на снимките. Да отбележа - не са обработвани, че чак аз се зачудих като ги свалих колко добри са станали. На третият ден, косата ми изглежда по същия начин, сякаш е току що измита. Няма и следа от обикновеното спластяване, необходимост от измиване.
   





     Не забравяйте, че състоянието на косата ви преди всичко се дължи на редовната и комплексна грижа. Не я ли поддържате и най-скъпото на пазара, не би ви помогнало. Предвид цената на продуктите на Moroccanoil, аз очаквах малко повече и може би върху по-изтощени коси, ефекта би бил по-видим. Моята според мненията на близки, фризьорки и познати, е в много добро състояние: гъста, тежка, така че не са незаменими и да не мога без тях. Не са ми казали уау, каква разлика след употреба. Определено са глезотия и ми придават допълнителна грижа, правят идея по-хубава косата. Сигурна съм, че с точната маска и по-бюджетно олио/финиш от дрогерията, бихте постигнали ако не същия, то сходен резултат. Но понякога на една жена й се иска "нещо по-луксозно", с което да се поглези. :)




      Ако имате бюджет от 10 лв, ще се ориентирате към Extraordinary Oil напр., а ако сте склонни да се разделите с по-висока сума и търсите по-висок клас, като "екстра" грижа, тогава отворете arlen.bg или zlatnaribka. Там със сигурност ще намерите доста интересни продукти.

       И още няколко снимки непосредствено след баня и сушене:



          Състава:



* обърнете внимание на надписите като купувате, не мислех че може да има стикери на български, ако са от чужбина няма проблем, но от тук най-добре от официални представители или салон.

Няма коментари:

Публикуване на коментар