неделя, 30 април 2017 г.

Какво изразходих през април?

      Този месец беше доста динамичен и не усетих как измина. Температурните промени явно съвсем ме объркаха и затова не разбрах пролет ли е или есен. Не успях и да изразходя много тубички, но пък за вас ще е лесно четимо. :)
    

        Най-накрая изхабих продуктите от една валентинска колекция Smoky poppy на The Body Shop. Това е най-интересния и готин подправков аромат, излизал през последните години. Много различен от наличното в момента, но и много хубав за моя вкус. Ухаеше на пипер и маково семе с лека балсамова нотка. Лимитката от изминалата Коледа - Vanilla Chai, мирише сходно. Скраба е от онези мазните, след които нямате нужда от лосион. Задължително обаче банята ви има нужда от старателно изполиване, както и тялото. Маслото е типичното за марката - с доста плътна и богата подхранваща формула. А душ гела не ме впечатли толкова. Пробвам трети вид и оставам на мнението, че не си заслужават парите. Опаковката на този е супер твърда и изисква буквално сила, за да излезне продукта. И не е по-различен от дрогерийните душ гелове, които струват 3-4 пъти по-малко. Но заради аромата ми допадна.


         Ето този ароматизатор за стая на Glade Soothing Lavender & Jasmine, свързвам с новият парфюм на Guerlain - Mon Guerlain. С разликата, че е доста по-наситен и няма толкова меки и нежни нотки. Лавандулата е по-силна. Ванилията ми идваше малко в повече, но като цяло не е лош. Спиралата на Maybelline Lash Sensational не ме впечатли така както очаквах. След хилядите възторжени отзиви, възлагах големи надежди. В момента все още я ползвам през някои дни, но само за да разделя миглите си след Aura Lift it up. Обема и удължаването които дава, не са ми достатъчни. Jeanne Lanvin е един доста приятен плодов аромат с цветни акорди. Започваше със сочни цитруси и леко сладки горски плодове, които те изпълват с жизненост, свежест и те карат да се усмихваш. Един от малкото аромати от този типаж, които харесвах и отново бих ползвала. Avon Mesmerize Black е страхотен за по-студените дни и хубав не по Avon-ски. Заслужава внимание и цената си. Казват че е много близък с Roberto Cavalli Nero Assoluto. Ориенталски аромат с мека ванилия, жасмин и дървесина. Ако харесвате Alien, и този би ви допаднал. ;)


         Botanical Scrub с екстракт от кайсия на Yves Rocher, е обновен продукт на марката и е скраб за тяло. Аз обаче го ползвах за лице и бях изключително доволна от него. Толкова хубаво ухае, на пресни плодове и черупките им, частиците са едри и почистват чудесно без да изсушават кожата и я оставя чиста и мека. С удоволствие бих го купила в пълен размер.


          Крема за лице Lirene Cherry and Lemon Moisturizing and refreshing light cream, ме остави със смесени чувства. За лице беше тежък и това го казва човек със суха кожа. Буквално като масло е и сутрин носа ми лъщи. А за летния сезон не е изобщо. Последните 10 мл реших да измажа на ръцете си и за тях се оказа манна небесна. Прекрасно хидратираше и кожичките ми се повлияха чудно. На тоалетните трици с пшеница им изтече срока и изхвърлям, но имам почти пълна опаковка от кокосовите. Обичам да ги ползвам през зимата, защото не изсушават кожата ми и я оставят мека, подхранена и чиста. Разтвора за стъпала на Avon с макадамия се оказа невероятен. Ухае пристрастяващо на ядки - лешници с какао. И този аромат се разнасяше при разтварянето му във вода. Оставяше стъпалата меки и гладки, яд ме е че свърши. За антибактериалния гел нa Regal с магнолия съм споделяла и преди, че не оставам без него. Не се справя особено добре с грима, но пък за стандартно почистване и сваляне на нощната грижа, ми е любим.


         Напоследък експериментирах с памучните тампони и пробвах на различни марки. Тези са най-дебелите, които съм ползвала и не знам дали бих ги взела отново, защото имам чувство че гълтаха много от мицеларната вода. Но пък не се делят. Успокояващата маска с алое вера на 7th heaven (Montagne Jeunesse) не ми хареса. За едно ползване, не си струва и не видях никакъв ефект. Ягодовото суфле обаче беше съвсем друга бира. Ухае разкошно на смлени ягоди и зеленина. Имаше частички наподобяващи тичинки, кожата е чиста и свежа след употреба. Не изсушава и сашето ми стигна за 4 пъти.



        Този оцветяващ балсам на Delia Cameleo, взех след хвалби на приятелка, като очаквах някаква лееека промяна на цвета. Не искам да се боядисвам все още и затова реших да пробвам. Тя е с почти черна коса и има много бели косми, ген от баща й, но виждаше леко оцветяване от Black Brown дори преди да се боядиса. При мен нямаше никакъв ефект. Явно наистина са си за третирани коси или зависи от самия косъм.


        Доста е течен шампоана и с тъмнокафяв цвят, а и боядисва малко, затова си пригответе тъмна хавлия. След измиването му няма проблем и не ми е изцапал калъфката, но го имайте предвид. Косата ми беше доста мека и приятна иначе след процедурата. Налични са в Лили и струват по 2 лв.


         Знаете че обичам да включвам и разни интересни бисквитки и лакомства. Тези мини барчета са от Лидл. Миналото лято си бях взела някакви, но колежките ми ги нападнаха и не помня успях ли да опитам. Миналата събота бях до магазина и си взех един за из път. Хареса ми и отново бих купила. Пълнозърнестите бисквити в жълтата опаковка не са мой тип. Макар хрупкави, ми дойдоха сухи и ронливи.


       Но това кексче на Today Snowball, направо беше разплакващо както каза шеф Манчев за суфлето на Иван, хаха. Божествено меко и наподобява на нещо средно между мъфин и брауни. С нежен кокосов крем и хрупкава коричка. А още преди да сте отхапали, отваряйки пакетчето ви лъхва аромата на едновремешните холидейки. Ядеш и ревеш!


         Тези протеинови вафли са на Престиж. Видях ги случайно на касата в един магазин (има още 2 вида) и си взех за проба. Цената им беше 0,70-0,80 лв. Не е много сладка и се усеща че не е обикновена вафла, приятна е на вкус и мека, но откъм състав не очаквайте много. За тази цена няма как да имат вкуса на протеиновите барове на тройна цена. Иначе стават за залъгване на глада, ако сте навън.


          Спокойна неделя!

Няма коментари:

Публикуване на коментар