неделя, 30 април 2017 г.

April haul

        Неплануваните покупки са най-сладки и този месец се сдобих с доста такива. Няколко летни продукта и красиви рокли, които нямам търпение да нося. Не съм и предполагала, че ще направя толкова скоро такъв пост след последния, но се оказах с няколко торби и реших да не трупам още много. Не ми се ще да е километричен отново.


       На 9-ти бях на грим в BZ за Фототура и останах сравнително доволна. Исках да се видя през други очи и не съжалявам за преживяването. Избраната снимка си сложих в рамка. Ако фона беше друг и по-естествен, може би щях да си закупя цялата фотосесия.

        В средата на месеца влезнах в Лили за поръчка на приятелка и отивайки към касата видях новият мицеларен гел на Garnier, който беше на промоция и за 5 лв си казах ще пробвам. Доволна съм от тяхната вода, но гела не сваля напълно грим, а на 70 %. Кофтито е, че люти на очите. Не ви го препоръчвам. В Елитис също е зареден.

        Преди грима в Бютизон, се отбих в Джъмбо. Отидох главно за подложки за чаши, защото зимата се убих да търся коледната ми и не я открих никъде у дома, затова исках да си взема някакви.


        Бях си набелязала бяла кашпа още по Коледа, но се оказа че не е с чинийка и си взех тази, която ще се връзва с останалите ми две по-малки. Цена - 5 лв.


         Взех си лавандулови потпури (2,50 лв) и няколко декоративни бурканчета. В това с кремавата украса си сложих вече четките с по-дълги дръжки. И без това отдавна им стана тясно в кожения органайзър.


         Взех си и бял изпарител, за да имам чист като ми се наложи. Много изгоден е - 2,49 лв.
Цилиндърът (на кръгчета) беше 3,99 лв. Приемам идеи дали да го напълня с нещо или просто да оставя така.


       Подложките и буркана в тюркоазено струват по 2,49 лв, а другият е 4,99. Вторият го водят ваза всъщност, но аз не мисля да го ползвам за цветя.


        Получих от Додис балсам за стъпала и няколко други аксесоара за стъпала на Titania. Пробвах вече балсама и е лек продукт. Попива бързо, но пък успява да хидратира кожата.


        Почти не се усеща аромат и е икономичен. С текстура на лек лосион, но не воднист.


          Вече видяхте колко щедро награбих продукти от лятната колекция на Lidl - Cien Tropical Summer. Купих си и тази електрическа пила, защото ми беше любопитна, а и за цената от 20 лв, мисля че е изгодна. Спрей-лосиона ухае на кокос и е идеален за горещините. Пръскате, леко разнасяте и за секунди попива. Много удобен ще ми е когато бързам. Не хидратира особено. Гела за бръснене и балсама не съм пробвала, но не вярвам да ме разочароват.


        Топ лака няма съхнене. Ползвах го веднъж и се събудих с чаршафи, но предвид това му качество не съм посегнала повече. На следващият ден готвих и при ваденето на яденето от фурната, лака ми омекна и се показаха върховете през ръкавиците. От това си направете извод. Може би ще го нанасям над глитъри зимата. Иначе наистина е по-гъст и придава хубав блясък. Пилата е фина и не е подходяща за намаляне дължината на ноктите, но и за тази цел имаше по-груба. Аз си взех нарочно по-леката, защото я исках за дооформяне. Не е нещо кой знае какво, но върши работа като крайна стъпка при пиленето.


         Скраба ухае божествено. На толкова хубава праскова в козметичен продукт не съм попадала скоро. Иде ми да го изям!


        Миналата събота реших че трябва да си взема хайлайтъра от колекцията Blossom dreams на Есънс и се завлякох до Елитис. Там обаче и четката загледах, 10 минути се въртях пред картона и накрая грабнах и нея. Мека е, но качеството и на трите бройки не беше блестящо. Не ми е толкова удобна, но се опитвам да свикна да нанасям с нея. Хайлайтъра е хубав и плътен, блясъка е фин и придава много красив оттенък.
         Случайно видях че са заредили много лакове на Габрини и нали съм сврака, налетях на най-готиния неон с един светъл розов нюд. А салфетките на Zewa, просто викаха вземи ми. Супер свежарски! Детския шампоан на Garnier Cherry and soft almond ме грабна с аромата си естествено. Череши и бадеми, наподобяващи макаронения лосион на Balea - няма как да пропусна. Дано и върши работата, която производителят обещава! Мека, блестяща и лесно разресваща се коса. Има и вариант с кайсия. Струват малко под 4 лв.


         Вносителите на едни от любимите ми маски 7th heaven ме зарадваха с кутия с някои от техните маски. Аз имам почти още толкова и все различни видове, затова очаквайте в бъдеще един сборен пост с впечатления. Можете да ги откриете в Лили.


         Avon отново имат "благотворителна" кампания и този път е за опазване на горите. 100 % от печалбата на гривните Jemini & Dion (златната, има и сребриста), ще бъде предоставена на Фондацията за жени на Avon. Те ще разпределят средствата за Световния фонд за дивата прирда (WWF) и The Nature Conservancy. Така ще финансираме проекти, които възстановяват застрашените тропически гори, жизненоважни за оцеляването на планетата.


        Червилото на Mark Bold "Chocolate" вече видяхте в отделен пост. Много красив цвят и комфортна формула.Черната гривна е "Jemini" (9,99 лв) и е идеална за всеки ден и спортно-елегантно облекло. А златната "Dion" мога да нося както с поли и рокли, така и с дънки или панталони. По-широка е, затова помислете ако сте с тънка китка. Цена - 10,99 лв.



       Изработките на гривните са добри, особено златната изглежда страхотно!



       Колежка ми подари тези страхотни свещи. Толкова съм натрупала и все красиви, че ми се свиди да ги запаля.


        Знаете че парфюмите ми омръзват бързо и затова предпочитам малките количества.  Много съм щастлива, че успях да се сдобия с дългожелания Guerlain L'instant EDP от една дама и то супер изгодно. Зимата много ще го нося. Разкошен ретро аромат с цветя, дървесина и кремообразен завършек.


         Купих си и три нови пълнителя на Air Wick. Случайно в магазин левче/домашни потреби мернах разни вносни аромати и веднага грабнах с Passion Flower, както и Paradise Retreat. Първият е ясен, но вторият ухае божествено на лято - череши с бадеми, кокос и си представете сочен коктейл на плажа. Последният съм имала и много харесвам. Затова като го видях намален в Лилд, си сложих веднага един в кошницата.


          Следват малко гардеробни придобивки, които чакат топло време. Напоследък отново ме обзе ментова вълна и си взех две рокли с такъв акцент, а и интересен топ.












        Сглобих си нов екип за спорт и покрай него една по-свободна тениска за клиновете.



         Това бяха априлските ми придобивки. Вие какво си купихте през този месец?

Няма коментари:

Публикуване на коментар