събота, 26 октомври 2019 г.

Avon Mark, Ultra Volume - спирали

          Последните няколко години пробвах доста спирали, които ме изненадаха с качествата си. Дълго време предпочитах силиконовите четки, които разделят и удължават миглите, но с изненада открих колко добре могат да работят и тези с естествени влакна за обем. Днес ще ви покажа именно няколко такива на Avon. Не бях им обръщала внимание, докато от марката не ме изненадаха с тях преди известно време, но сега знам че не бива да отписваме продукти без да сме пробвали.


                 Ще започна с една от първите, които всъщност отворих - Big & Multiplied. Няма да ви залъгвам с празни приказки как стои, защото снимките сами ще ви покажат. До веждите опират миглите ми с нея. Изразходих я отдавна и отново бих взела, защото останах меко казано очарована! Дадох я и на колежка да пробва, която също беше много изненадана от ефекта й. Разделя, удължава и извива страхотно като едновременно придава приличен обем. Не се рони и размазва, прави почти драма. Чудесна за ежедневен грим или повод.



              Четката на "Big & Multiplied" на пръв поглед плаши, че няма да прави нищо и ще слепва, но е точно обратното! Много добра спирала, с която миглите ви стават разкошни.




              Ако трябва да ви препоръчам една от тези 4 спирали, с които ще ви запозная днес, то това ще е именно Big & Multiplied. Наистина умножава миглите няколко пъти. :)



               Следва една твърде постна и лека бих казала спирала, която не ме впечатли с нищо. Много слабо представяне или поне върху моите мигли. Явно съм я изхвърлила докато се наканя да снимам и открих само картонената кутийка, но изобщо не ме впечатли Ultra Volume Lash Magnify от серията True Color. Обикновена и с минимален ефект. Придава дължина и обем, колкото да не е без хич.


             Сякаш се и ронеше малко, та не бих ви я препоръчала. А и по спомен бързо свърши. За минималистичен грим и ако имате хубави мигли, които се нуждаят от леко подчертаване, има вероятност да ви хареса. В противен случай едва ли.


             Следващата е "Big & False Lash" и отново е прилична без да прави миглите ви уау. Добра ежедневна спирала е, но много бързо започва да се сгъстява и засъхва около гърлото, което е и основен минус на повечето техни.


                 Ефект "професионално поставени изкуствени мигли" не придава изобщо. Но пък обема е приличен за ежедневието, наситеночерна е и издържа цял ден. Ако не се ронеше на моменти и стигаше за повече от 2 месеца опаковката, бих дала заслужена 5-ца.


             Удължава и извива миглите средно, така че не мога да се оплача в това отношение. За минус намирам факта, че трябва да нанесете плътно от основата на миглите, в противен случай дължината е наполовина.



              След сивата, другата харесвана и предпочитана спирала от мен, е "Big & Daring" в червената опаковка. Нейната четка е с гъсторазположени влакна и от едната страна са по-дълги и издадени. С нея работата е малко бавна, защото почти винаги успявам да се изцапам и това ме забавя сутрин. Като изключим този недостатък, ефекта върху моите мигли е чудесен.


               Със сигурност не очаквайте драма и изкуствени мигли, каквито прави сивата. Въпреки това я намирам за прилична и при нанесени 2 слоя, съвсем спокойно е подходяща и за вечерен грим. Наситеночерен е пигмента й, разделя и удължава много добре.


               Трябва да се внимава при напластяването, защото започва да се рони леко.


            Не ми се е размазвала и я намирам за успешна без да насочвам вниманието ви към нея усилено. :–) Единственото, което не ми допада в последните 2 спирали е, че се свалят много трудно. Налага ми се да минавам през 3 дегримьора, за да почистя напълно очите и за нежната кожа в тази зона не е ок толкова търкани. Не са водоустойчиви, но нямат сваляне!


            Мисля че снимките говорят сами за това колко добре се справя всяка една спирала и те ще ви подскажат коя си струва да пробвате. При намаление от 10 лв, колкото често ги виждам, им дайте шанс. На редовната цена не бих купила лично аз.



             Недостатък на всички спирали на Avon, които са минали през ръцете ми през годините, поне за мен е консистенцията. Идеални са за употреба веднага след употреба, но изсъхват почти 2 пъти по-бързо от нормалното. Ако на други марки ползвам близо 4 месеци, тези са негодни след втория. Туша им се сгъстява много, затова и виждате как засъхват около гърлото. Ако пък не я отворите като я купите, а се сетите за нея след месеци или година, е възможно да не прави почти нищичко.


Няма коментари:

Публикуване на коментар