неделя, 9 май 2021 г.

Какво изразходвах през пролетта

              Последните месеци съм ограничила покупките и се старая да използвам наличните продукти, но да си призная не е лесно. Особено като с години си трупал! Но все пак бавно напредвам и изхвърлям почти по една голяма торба на всеки два месеца. Започнах да виждам дъна на лакове за нокти! О, чудо! Човек с 500 + броя, представете си. :)))

              Но нека карам по същество. Днес поста ще е кратък, следващия път повече!


                  Изразходването на парфюми при мен става бавно, защото имам ужасяващи количества. И двата по-долу бяха от любимите, но е време за нови попълнения и няма да страдам за тях. Oriflame Getaway е от предложенията, когато марката пускаше наистина качествени аромати и трайни. Със смокиня, солени нотки и дървесни е. Чудесен за лятото!  Прилича малко нa Womanity. За Code на Armani мисля че няма какво да кажа, освен че е бестселър. Дълбок, чувствен и привлекателен аромат. Идеален за зимните месеци. Новия Code Absolu обаче също е разкошен и по-модерен, който ми влезе в wishlist веднага след проба.


                Измивния гел и ултра подхранващия крем на Bioderma от серията за атопична кожа Atoderm мъчих цели 3 год. Не защото не ми харесаха, а защото са големи опаковки и икономични. А като имаш цял шкаф, знаете колко трудно е да видиш празна тубичка. Но и двата препоръчвам силно, ако сте със суха и белеща се кожа. Аромата им е нежен и лек, ухаят подобно на овесено/оризово мляко и изобщо не дразнят. Много обичах да ги ползвам, защото не се бият с парфюма ми и спокойно се пръскам с каквото ми е кеф!


               Гела е много нежен и подходящ за цялото тяло. Не изсушава, не щипе на очите и е идеален особено за студените месеци. Крема наистина е много подхранващ и плътен. През зимата е голям помощник за краката и ръцете ми, където всъщност кожата ми е най-суха. Помпичките и на двата бяха чудесни и с лекота пускаха без да хвърчи във всички посоки. Често пускат промоции, така че ги считам за бюджетни предвид времето на изразходване.
                Шампоана на Schwarzkopf Bonacure Oil Miracle е с розово масло, който ухае невероятно на български рози и беше удоволствие да го използвам. Омекотява, заглажда и подхранва сухите краища. Прави косата мека, лъскава и укротява. Не придава обем, но и при мен не омазнява по-бързо. Обичам да имам пухкави корени, поради което комбинирах именно с Loreal Volumetry. Той пък предвид почистващите си свойства ми правеше краищата и като цяло косата много разхвърчана и безформена. Затова първо измивах с него и за да укротя, омекотя на втора стъпка ползвах Oil Miracle. Бяха идеални в комбинация и 3 дни се радвах на чиста, мека и блестяща почти като от списания коса. :)
 

                Вероятно съм най-икономичния човек що се отнася до лакове за коса. Не обичам да ползвам, но когато се къдря или ходя на прическа и се налага да пръскам, трябва да се прежаля и имам под ръка. Затова и черния Taft Mega Strong имах сигурно от 4 год. Откакто се помня съм с тази марка, така че не мога да направя сравнение с друга. Преди 2 месеца обаче си купих на L'oreal и след време ще споделя дали ми е харесал.
                 Течните сапуни на Yves Rocher са стандартни и не впечатляват с нищо повече от останалите. Купувам ги заради ароматите понякога. Този специално беше от коледна серия с боровинка и бадем. Приятно ухае, но толкова. Душ крема на I love... lemon Sorbet обаче е фантазия. Богата текстура и разкошно ухание на лимонов пай. Купувала съм го от Бютизон, но дали се предлага все още - не мога да кажа. Dermacol Aroma Ritual Fresh Watermelon ми беше подарък от parfimo и също харесах много.


                 Аромата му е много вкусен и няма нищо химическо в него. Сякаш е дъвка с диня. Текстурата е класическа гелообразна, но пък в банята доставя истинско удоволствие. Марката има много изкушаващи комбинации, които ако харесвате плодовете с тропически вкус, ще предизвикат интереса ви. :)
                  Lumene CC Cream вече е в нова опаковка и с фактор, но като покривност и финиш е същият. Отзивите са от два колежки, които ежедневно са с него и виждам резултата върху лицата им. Едната е с мазна кожа и широки пори, а другата със суха и излизащи пъпчици от време на време. Лека към средна покривност, естествен финиш и добра трайност. Не подчертава порите, абе чуден! При мен се държи по същия начин. Единствено в топло време нослето може да лъсне леко, което е в рамките на нормалното. Фдт на Bourjois Healthy Mix ми е любим и вече го поднових. Чудех се с какво да заменя, но да влагам средства в high end марки, трябваше да имам оправдание. Такова не намерих и заложих на сигурното. Средна покривност, естествен завършек и целодневна трайност. Няма какво повече да искам. А и цената от 10 лв в parfimo е топ!


               Хидратиращия крем с арника на Yves Rocher Hydration мирише на зеленина и билки. Текстурата е пухкава и не лепне. Попива бързо, но като ефект не е кой знае какво. Не бих повторила. Розовата вода на Bulgarian Rose Karlovo харесвах много преди години. Вече не е чиста и има консерванти, та не мога да я похваля толкова. Приза обаче ще дам нa Estee Lauder Advanced Night repair eye, защото въпреки цената му - си струва при намаление. Няма аромат, мигновена сякаш запълва фините линии и облекчава сухотата в околоочната зона. Купих си 2 минита по 5 мл от Нотино преди време по 16 лв, сега виждам е 25 лв, и едното бурканче ми стигна за близо месец и половина употреба по 2 пъти на ден.

                След като ДМ спряха любимия ми лакочистител на Ebelin, трябваше да си потърся нов. И съвсем случайно при едно ходене до Била, взех на тяхната марка Today Classic. Имат и без ацетон, който е с розова течност. Синият се справя идентично с Ебелинския, не оставя бели следи и не мирише силно. Та бързо си намерих заместител. Подразни ме факта, че беше под 2 лв, а още в средата на миналата година, я вдигнаха с почти левче! Но нямам избор и го поднових.


                 Калния, кафяв Flormar 427 комбинирах доста в различни маникюри. Вече има на дъното, така че е време да се разделим. Минуса на тази серия са тънките четки, но пък при малки плочки, се работи лесно с тях. Лаковете от Supershine са със сходна. Номер 21 харесвам много, защото въпреки че с фин шимър, заради мекия си кремавобял нюанс и лилавия оттенък, стоеше супер изискано и нежно. Минуса му е, че трябваха 3 слоя за плътен цвят. Топ лака на Sally Hansen Insta-Dry Top Coat също е добър за мен. Съхне бързо, не ми се отдръпва, придава хубав блясък и маникюра издържа спокойно по 4-5 дни. Аз не държа и повече. Не е уау, но на мен лично ми допада. Въпреки че след половината се сгъстява, успявам с разреждане да си го изразходя почти докрай. Имам 2 опаковки в запас. 


                Тази зима успях да изпия доста чайове. Кутията на Green Island Selection не ми хареса. Само ментата биваше, но като цяло са посредствени евтини вкусове и билките сякаш са били за изхвърляне. Sir Winston Tea Earl Grey си бях донесла от Била от Виена. Беше леко горчив, но добър за сутрешното събуждане. Teekanne Love Tea е с нар и маракуя. Наситеночервен цвят и леко тръпчив вкус. Плодов освежаващ чай, но нищо кой знае какво.


                В ДМ знаете има голямо разнообразие от био хранителни продукти. Цените според мен не са от най-ниските, но пък шоколадите си струва да опитате. Много обичам нуга крем и пралина, та нямаше как да не си купя Nougat от техните. Не е толкова сладък като Milka Noisette, което ми хареса. Плътен е и не се разтапя, ако решите че може да се използва за сладкиши. Белият им беше по същи начин. За мен е добър шоколад. Състава също е хубав.


                  J.D. Gross Marzipan Selection Dark Chocolate много харесах, но аз съм фен на марципана и черния шоколад. Повече дори от коледните на Favorina и Merci. Не е на блокчета, а като цял излят. Шоколада хрупаше леко, а пълнежа не е супер сладък. Като за подобен тип, доста приличен! Кувертюрата на Ulker Bitter е от Турция и тук едва ли ще намерите, но дано скоро да можем да пътуваме! Правих какаов крем с нея и маскарпоне плюс малко какао.... стана ммм!


                  От познатите черни шоколади, Lindt Excellence 85 % винаги бих препоръчала. Не е горчив за моя вкус, нито пък прекалено твърд и го предпочитам за следобедите, когато ми се хапва нещо сладко. Същото почти важи и за Ritter Sport Cocoa Selection 74 %, той е по-хрупкав и него предпочитам да ползвам за сладкиши. Страхотен фъдж става като го разтопите и добавите лешников тахан + сурови лешници! Но силно впечатлена съм от Кето шоколада на Villi's time със съдържание от 75 % какао, който нито е много твърд, нито горчи. Един от най-вкусните, които съм опитвала! Цената му е висока, но ако държите на качествената храна - опитайто го.



                Обожавам вафлите Лимецка на Ecosem, също и кокосовата на Family Vegan. Състава не е най-добрия, но сравнение с другите по магазините, нямат толкова Е-та. Първите са ми любими и прегрешавам от време на време с тях.


                 Не ви препоръчвам обаче този бар на Nutrition Matcha Protein Bar. Твърд, горчив и в същото време сладък. Има захар! Голям любител съм на храната и десертите, но ми се наложи да го хапна на 3 пъти. Нищо повече няма да кажа, сами ще прецените дали си струва.


                Протеините на Fit spо Whey Ultra Premium бяха пуснали за кратко в Лидл на промо цена. Имам обаче няколко пакета и си взех по едно саше за проба. Приятни на вкус, с ванилията ми хареса повече.... избягвам да пия редовно и чат пат за междинна закуска разнообразявам.


                 Shoti Maa Sanctify е аюрведичен тай и много ми напомни на Yogi Tea. Действа доста ободряващо и сгрява, но не съм особен почитател на тези вкусове. Greenfield Spirit Mate обаче ме грабна от първото пакетче. Дадоха ми 3-4 и непременно ще си купя. Супер освежаващ е, вкуса е на mate прилича на лайм, но не горчи. Цитрусов е и изключително приятен за пиене.


                  Знаете че магнезия е неразделна част от тренировките и когато спра приема, възстановяването на мускулите е много бавно. Дозировката от капсула на ден 500 мг вечер преди лягане, работи определено и рядко се чувствам изтощена. Дори да прекаля с физическото натоварване, много по-бързо и лесно успявам да овладея крампите. Салвията е на българската фирма Nutrigenika и пия заради проблеми с цикъла. Засега не мога да кажа, че съм го възвърнала без хормони, но имах леки зацапвания и симптоми точно като при МЦ, така че вярвам работи и ако имам успехи в бъдеще - ще споделя.


               От 2 год. ползвам конците за зъби на Sensodyne, но при една поръчка от Ремедиум, реших да пробвам други. Поръчах ги и вижте в каква безумна кутийка пристигат. Да, няма пластмасова част, а са директно в тази и цялата се разкъсва при употребата. С триста зора успявах да си скъсам. Може състава да е cruelty free, но неудоството в случая ми е по-важно.


              Въпреки че нямаше голям брой продукти, поста отново стана дълъг.  Затова спирам до тук и следващия ще е летен, надявам се. 

              До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар