събота, 22 май 2021 г.

Nuxe Very Rose Ultra-Fresh Cleansing Gel Mask

             Nuxe е една от марките, към които съм с неутрално мнение и рядко поглеждам в аптеките. Приятни са, но не са ме впечатлили с нещо кой знае какво и да съм с постоянен интерес и отворена за експерименти. Пробвала съм небеизвестното мултифункционално олио, измиващия гел с мед, маската и крема за лице с портокал, както и съм на трето бурканче от балсама за устни Reve de miel. Само последното обожавам и не оставам без него. Гела за лице с роза очаквах да ме грабне, но и той не е уау. Едва го привърших. Въпреки това ме чака за употреба крема за ръце от Bio Beaute и измивен ексфолииращ гел от Aquabella.


              Днес обаче ще ви споделя за продукт с любимо цвете. Ненапразно розата е издигана в култ в световен мащаб и се използва не само в бялата козметика, но и в парфюми, грижа за тялото и косата...и не на последно мюсто в кулинарията. А страната ни е основен производител на розово масло, така че в сезона й няма как да не я спомена. Затова ще ви разкажа за гел-маската с роза от серията Very Rose, която ме впечатли и реших да й отделя цяла публикация. :)


               Първото впечатление при отваряне е текстурата, която е прозрачна бледорозова и гелообразна. Създава усещане за свежест, лекота и чистота. Второто е с аромата, който ме плени от първа употреба. Ако очаквате типичната роза, която свързвате с българското розово масло - тежка и натрапчива, ретро миризма.... не е! Ухае на свежи, хладни и обвити в лека зеленина британски рози. Каквито са в The Body Shop British Rose. Обожавам маслото за тяло и йогурта, затова и винаги имам поне един от двата в шкафа. В случай че търсите парфюм с такова ухание, веднага бих ви препоръчала Nina Ricci Caresse de Roses. И са толкова луксозни, красиви и елегантни цветните нотки, че изпитваш удоволствие да обгърнеш в тази ефирна текстура цялото си лице. 

 


                Консистенцията е гелообразна и леко наподобява желе. Средногъста е, не се разтича при нанасяне и спокойно можете да си вършите работа у дома с нея. Не изсъхва, но малко стяга и изисква по-дълго време отмиване. Усещането обаче си струва, защото сякаш сваля умората и напрежението от лицето ми. Ободрява те и особено след тренировка с душ, обожавам да си я правя. 

                Не очаквах от подобна маска почистващ ефект, въпреки че го обещава, но останах приятно изненадана. Няма го онова дълбоко почистване, след което да имам крещяща нужда от мазен крем, но за моята нормална към суха кожа е напълно достатъчно. Оставя я мека, гладка и супер свежа. Не изпива влагата, което с напредване на годинките е идеално. Така че имате 3 в 1. Хем се справя със замърсяванията и себума, хем освежава и омекотява. Идеално гладко става лицето ми на допир. Аз не мога да пропусна хидратацията като цяло, но не чувствам опъване и особено около очите. Нанасям много лека грижа, напр. буустъра и гел-крема на Apivita от Aqua Beelicious. 


               Икономична е и тази опаковка би стигнала според мен поне за едно 12-13 нанасяния. Аз си имам четка, така че с нея ми е най-удобно и бързо. Изчаквам около 20 минути, след което отмивам с хладка вода. Още докато свалям с ръцете си, усещам мекота и нежната кадифена кожа. А уханието при разнасяне...ммм, пренася те в розовите градини на Англия. :)


               Маската съдържа 96 % натурални съставки и е обогатена с флорална розова вода. Може да я ползвате под душа, или пък сутрин за старт на деня. Еднакво добра е и ефекта е моментален. Така че горещо я препоръчвам, има с какво да ви спечели. Ако искате да прочетете повече за нея, оставям линк към официалния сайт на марката. Ще се радвам да ми споделите дали имате впечатления от другите 8 продукта от Very Rose, струва ли си да им обърна внимание?


                 Освен в аптеките, можете да закупите маската и онлайн. Моята поръчах миналото лято от parfimo.bg за 23,40 лв, но от известно време не съм я виждала налична. Към момента я има в brasty.bg само. Ако я откриете във физически магазин и представлява интерес за Вас, не се колебайте - страхотна е!

Няма коментари:

Публикуване на коментар