събота, 22 май 2021 г.

Trussardi Donna Goccia a Goccia EDP

             Когато говорим за свежи и цветни аромати, възприятията и разбиранията на хората, са доста различни и често ми изскачат въпросителни, когато чуя подобно определение за даден парфюм. Да попиташ някой харесва ли ти и той да отговори "свежо и приятно" мирише, си е мисия невъзможна да разгадаеш какво точно има предвид. Когато обаче усетиш бели цветя с кремест оттенък и муск, портокалов цвят, смятам че всеки би разпознал флоралните нотки и ще каже "колко приятно и нежно ухае". И не напразно на пазара има хиляди предложения с точно такъв подпис. Лесни са за харесване, неангажиращи и могат да се ползват през всеки сезон, всяка възраст и да не кажа за всеки повод. Не изискват нищо от теб и те карат просто да ги сложиш, след което да се наслаждаваш на живота. :)

              Днес ще ви разкажа именно за два такива аромата, които са простичко "красиви" без да претендират нищо. След Dupont Blanc и Passenger, Boucheron Quatre, мисля че Donna на Trussardi може да се нареди спокойно до тях и бъде чудесен подарък за млада дама или такава, която не е капризна, обича флоралните и леки ухания. За мен е универсален цветен представител, по-нежен и кремав от J'adore. 


              Класическата Donna EDT е с кремести и пищни бели цветове, лека сладост и много красив шлейф. Женствен и елегантен парфюм, доказал се през годините. Свеж от лотоса, премерен във всяко отношение! Goccia a Goccia е по-акватична и лека негова версия. Започва с цитруси, леко остро и сякаш току що са изстискали лимони върху вас. Хем е свеж, хем и киселяв. Като фреш от лимони с малко портокал в него. Има и водни акорди, но това усещане се запазва не повече от 4-5 мин. След него става почти като първата Дона, като е с по-ниска проекция.


               Сърцето е от портокалов цвят и лилия, които придават онова креместо за мен и пухкаво облаче върху кожата. Нежен и елегантен привкус на луксозен крем, в който се преплитат цветя с доза цитрус и жасминов чай. Бял и чист, олицетворение на пълна вана с млечна пяна с цветчета от жасмин. 



                Базата е от любимия ми кедър с пухкава ванилия, пачули и сандалово дърво. Не се усещат толкова плътни и чувствени нотките, а просто придават плътност и удължават идея трайността. Омекотяват и балансират. Няма такава сладост от ванилията, която да я откроява, напомня ми млечен шейк повече. По-сметанова и наситена обаче е първата Donna и по-сочна в началото от екзотичните плодове. В нея има и лотус, африкански портокалов цвят и аз я усеащам по-изискана и луксозна. Чувствена и екзотична леко дори. Goccia a Goccia е по-мека и момичешка, ефирна. Няма особен шлейф и трайност, но и пипетата за нанасяне го показва. Въпреки че е EDP, за мен е с проекция на тоалетна вода. 


                  Цената й също е наполовина, така че не очаквайте да го усещате през целия ден. Флакона обаче е много красив с тази кожа и шевове. Бяла основа със златни елементи, което създава впечатление за лукс. Капачката е гравирана със знака на Trussardi. 



                   Този начин на поставяне не е предпочитан от мен и само маслата на Giza бих избрала под такава форма, защото знам че излъчват. А пипетата на Goccia не е от най-удобните, което ме спира от покупка автоматично. 



                  Въпреки че харесвам силно Donna, не мога да я препоръчам горещо именно заради трайността. Оригинала се задържа 4-5 часа и след това го няма. С две ръце обаче мога да ви насоча към версията на Zag Zodiak, която както се изрази колежка "мирише мощно и цял ден". Не души и да е дразнеща, но просто наистина се усеща поне 7-8 часа! А аз съм със суха кожа, което знаете е определящо при голяма част от ароматите да останат върху нея. Но на Заг е невероятна и ако я пробвате - споделете ми как я намирате. На мен ми е любима тяхната Донка, както често се базикаме в офиса. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар