неделя, 3 ноември 2013 г.

Avon Planet Spa Egyptean Secrets with Water Lily Extract Hand and Foot Cream

    Съвсем от скоро на пазара и в българските каталози е "Egyptean Secrets" от познатата на повече от вас Planet Spa серия. Рядко се случва да заприпадам едва ли не по крем или друг подобен козметичен продукт и да го харесам още от първото ползване. От доста време не ми се е случвало, защото ползвам и съм имала какво ли не, та трудно се впечатлявам. Аромата и консистенцията са ми като балсам за душата. Точно такива кремове харесвам - плътни като масло и богати, хидратиращи и оставящи усещането, че си се намазал. Не попива на секундата и не се "изпарява".



   В първите няколко секунди при разнасянето има леко лепкаво усещане, но след още няколко изчезва и кожата става мека, подхранена, овлажнена и еластична. Не оставя мазен филм, а фин защитен. За пети все още не съм го ползвала (само ръцете си глезя с подобни разкошотии), но и не смятам. Опаковката е малка - 75 мл, а аромата му е толкова прекрасен, че ще ме е жал да си го мажа по краката. Ухае на водна лилия, която на мен ми напомня много на лотос, а аз меко казано обожавам това цвете. Има ориенталски и в същото време "релаксиращ" аромат.... Дано се сетят да пуснат и масло за тяло Ейвънци, равни няма да имат.
   Egyptean Secrets ме препрати към любима моя стара Орифлеймска серия, за съжаление и отдавна спряна, Body & Mind - тя е с лавандула, но ми се струва с подобен аромат, конситенсцията на крема беше същата. Страдам много, че я спряха и си кътам спрейовете за спално бельо. :(


   Цената на крема за ръце и стъпала от Egyptean Secrets с екстракт от водна лилия е  8,90 в текущия каталог, аз го купих за 6,90 от предходния. С удоволствие ще си взема още един. За големите студове и суха кожа, би бил прекрасен.
  Серията включва още гел-маска за очи, пилинг маска за лице и масло за вана и тяло.
Второто мисля да взема, макар да не харесвам пилинг маските - аромата ме принуждава. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар