вторник, 23 февруари 2021 г.

ECO Laboratorie Gentle Washing Mousse

                 EOO Laboratorie беше непозната за мен руска марка, с която обаче благодарение на една от вас, имах възможността да се запозная преди време. Ако чете това Рали, съм й много задължена. Защото за моята суха кожа, този продукт се оказа разкошен. Не само че сваля грима почти напълно, но и не изсушава, освен това ухае чудесно! 

              Не съм очаквала, че кремообразна формула може да е толкова добра в почистването на грим. Особено спирала и очна линия. Знаете понякога колко упорити могат да бъдат те. Като се има предвид, че имам отворени 2 измиващи олиа, 3 гела и този мус в банята, си представете колко ми е харесал - изхабила съм повече от 1/3 за два месеца. Това може да говори достатъчно.

               Муса съдържа комплекс за интензивно овлажняване, базиран на органични съставки и екстракт от слез. Нанася се на влажна кожа и след разтъркване много бързо разтваря грима.


            

                Аромата е свеж, напободява бели цветя и крем с леки зелени нотки. Изключително удоволствие носи той при употребата му. Не дразни, не е натрапчив и силен. А текстурата му е като на подхранващ лосион без да е твърде мазен. Усеща се като пухкав маслен крем за торта.


                Нужни са само помпичка и половина, с която аз масажирам цялото лице. Сваля почти на 96-7 % грим и само от спиралата остават леки следи около миглите. Всичко друго пада. Ако не съм успяла да измия добре контура, има минимални остатъци. С тампонче, напоено с мицеларна вода обирам и съм готова за следващата стъпка. Не ми щипе или люти, както някои други почистващи лосиони. Абсолютно никакъв дискомфорт не изпитвам при употребата му.


                 Още по-голям плюс за мен се оказа и че не изсушава изобщо. Не просто лицето, а най-вече нежната зона около очите. Не опъва и еластичността се запазва. С напредването на годините, едно от нещата за забавяне стареенето на кожата, е точно това. Тя трябва да бъде хидратирана и подхранена. А използването на правилна грижа с достатъчно сън, вода и хубава храна, са предпоставките за красива и здрава кожа.

                 Марката виждам се предлага в makeup.bg и непременно ще си поръчам и друго като понамаля запасите. Имат много интересни продукти. Бих опитала този комплекс за тяло, душ масло с черешов цвят, измиващата пяна с бадем, серум за тяло с алое, мляко за тяло Сакура, ултра-подхранващ крем душ гел с манго, анти-ейдж почистваща пяна за лице и много от скрабовете за тяло. Цените са съвсем прилични и се радвам, че открих ECO Laboratorie. Муса от днешната статия за съжаление не е наличен, но се надявам да го заредят и ако ви заинтригува, да го пробвате и споделите. Отзивите в сайта също са чудни, така че не се изненадвам на моите впечатления.

Няма коментари:

Публикуване на коментар