събота, 31 юли 2021 г.

Какво нося на морето?

                 Предишната публикация получи много лайкове и беше прочетена от доста хора, затова реших да подготвя подобна и покажа какво мисля да събера в куфара и несесерите за лятната ми почивка. Вероятно много от вас ще си кажат, че нося доста неща, но по-добре да ги взема и да са под ръка, отколкото да остана без нещо и да търся дрогерия. 


                  Включих и някои аксесоари, които нося често през лятото. Новите ми любими очила, както и банския. Отново ще е дълъг пост, затова си пригответе нещо за пиене или си отделете повече време за четене. :)

 

                  Има и 2 нови продукта, за които нямам впечатления и ще пробвам тепърва. Също и саше маска за коса, но за тях в празни опаковки следващия месец мисля да пиша. Как обаче ще побера всичко в куфара, не знам. Надявам се на тънките дрехи, да не заемат много място.

                  Едно е сигурна, че ще имам поне 5 рокли, 2 чанти и 5-6 парфюма с няколко червила, за останалото ще съкращавам при липса на пространство. Но знаете как е при нас жените. Все нещо ни трябва и не можем без него. Вие така ли сте? 


               Без повече приказки, ето какво се крие в куфара и несесерите за плажа. Разделих по категории, за да има все пак някаква подреденост. Започвам с най-важното, а именно банските. Нямаме нужда от нищо друг, ако сме с тях. Иначе както се майтапя често, ще съм само по парфюм. От него има в изобилие. :))) 


                  Останах доволна миналата и предходната година от трите чифта, които си купих от H&M, затова си поръчах отново от там. Горницата бюстие не ми пасна на бюста, та се спрях на две отделни части. За съжаление долнището е кремаво, но не ми е чак такава драма. Няма кой знае каква голяма разлика. Против уроки ще да е, това ме успокоява. :)


                Разбира се, нося си и другите 4 чифта, но новото ми попълнение ми е топ за лято 2021. И си личи, защото просто обожавам новите ми слънчеви очила на Guess, на които се чудих цели 3 седмици. Накрая ги поръчах и си казах ще върна, ако не ми стоят добре. А те се оказаха толкова стилни и готини, че съжалих защо не съм купила още в началото на юни. Отиват си с всичките ми рокли и поли, а и стил на обличане.


            Стабилна рамка, златен акцент и ретро визия - носят ми самочувствие и с голямо желание слагам всеки ден, излизайки от вкъщи по път за работа. Купени са от sunglasses.bg



                    Направих ги диоптрични, защото съм с астигматизъм и близо - 3 на едното око, та нямаше начин да се тормозя просто с обикновена защита. Няма да пропусна и поне чифт от другите ми очила. Вероятно ще нося само тези, защото са с фотосолар и стабилни.


                Тези съм си направила с тъмносиви стъкла и съм доволна. Те също имат акцент встрани и метална линия отгоре, която ги прави по-интересни.


                Напоследък нося много точно този часовник от Avon. Имам още един подобен, но е с гладка кожена каишка, от изкуствена кожа. И двата харесвам еднакво, та който и да взема ще си ходи с всички тоалети. А преди не посягах към кафяво. Взех си и розовия на марката, който е с циферблат rose gold и ги редувам.


                Косата претърпява голям шок от морската вода, та не си забравяйте маската и олиото за краища. Ако се боядисвате пък и терапията за подхранване. Иначе е голяма вероятността да се върнете с ужасно суха и сламена коса. Аз нося едно саше подхранваща маска на Oriflame Love Nature Hair Smoothie с авокадо, подхранващ и шампоан за блясък в мини размер на Yves Rocher, както и любимия ми серум с кокосово масло на Avon Advance Techniques.


                Не мога и без диадема за коса, както и ленти. Супер удобни са ми, когато е топло, когато се гримирам или свалям грим, а и при поставянето на маска. Имам и доста шалове, които си връзвам именно като такива. Хем разчупват визията, хем врата ти не загрява от жегата толкова и ти е приятно. Нося ги дори на плажа. :)))


            А сега дойде ред на козметичната част. Разбира се, първи са слънцезащитата за лице и тяло. Те са най-важни след банските. Особено ако сте бели и изгаряте лесно, не правете грешката да си купувате олио за потъмняване. Нямам забележки към лосиона на Piz Buin с SPF 50. Течна текстура с бял цвят, но попива бързо, не лепне, хидратират и има много нежен аромат на тиаре. 


               Уханието не се задържа толкова дълго, стои близо до кожата и не ме дразни изобщо. Естествен е и си нося с удоволствие парфюмите. Няма да повторя обаче Vichy Ideal Soleil Ultra Light & fresh. Една от вас ми написа, че не почивал и стоял мазно. В градски условия нямах такива проблеми, но на силното слънце е абсолютно такъв. Потиш се зверски и чучурки се стичат по теб. Много е некомфортно! 


              Не съм изгоряла иначе, обаче това усещане в жегите просто е ужасно. Въпреки че аз нямам мазна кожа. Не си взех Apivita Sun Bea и малко съжалих, но ще го измажа и не бих купила пак. 


                   Закъде сме и без лосион, с който да хидратираме сухата кожа? Взех си последния купен на Escada Miami Blossom, които ухае невероятно на тропически сладък крем. Диня, ананас и бели летни цветя. Млечна текстура, която попива бързо и не лепне. Оставих антицелулитния, защото ако не е попил има следи по дрехите и реших да не се цапам излишно. Душ гел нося винаги в мини вариант, за да не ми тежи. Тези на Yves Rocher ми вършат идеална работа. Като свършат, си ползвам опаковката пак, а не купувам нови. :) 


            Лосиона Escada Miami Blossom хванах на добра цена в parfimo. Чуден е за допълнение към парфюмите за плажа и летните нощи. :) Останах впечатлена от супер свежия аромат на душ гела, който ще си взема непременно в пълен размер. Зелен млечен бадем, портокалов цвят и цитрусова нотка. Изключително красив и разхлаждащ. Препоръчвам с две ръце Yves Rocher Almond Orange Blossom. 


                Напоследък имам проблем със суха кожа на стъпалата и не можех да пропусна ексфолианта + крем. Спрях се на любимото пухкаво масло на Руми, скраба на Ейвън с морска сол също харесвам много. 


               От грижа за лицето си взех всичко без хиалурона на Eucerin, защото щеше да ми тежи в багажа. Мини буустера на Apivita ще ми стигне за 5 дни, икономичен е. :) Взех си и любимия гел с частички на Yves Rocher Hydra vegetal, както и маската с банан на Avon. За околоочен заложих на Estee Lauder Advanced Night repair. Това ми е второ мини - чудесен е като хидратация и подхранване, но пълната цена не бих платила. 


               Имам доста лосиони за измазване, затова не купих скъп за след слънце. В Лили си избрах този на българска марка. Едно от момичетата там го похвали. Имаше още 2 вида, но съм с чувствителна кожа и се спрях на него. Никак лош между другото! Чуден лек кокосов аромат с щипка тиаре, разкошна текстура като суфле без да лепне. Почива бързо, но хидратира добре. 


              За цената си от 5 лв е чудесен и т.к. съм си забравила крема за лице, мажа дори и там. Имаше още 2 вида. Видях ги и в аптеки във Варна, така че си струва да се пробват. 


              Показвам едно лятно парфюмче, което не взех, но много обичам. Супер сочния тропически аромат има. Нямам по сочен от него! Хем е сладък, хем леко тръпчив. И се усеща 3 часа, което за подобен тип е чудно! Багажа ми щеше да стане голям, ако носех и пълноразмерни опаковки.... Та само с минита се задоволих.


              Omnia Paraiba на Булгари ми е голям любимец за сезона и го нося с кеф. 


             Twilly е нетипичен свеж аромат с пиперено цитрусови акорди. Има джинджифил, дървесни нотки и е в стила на Hermes. При него се усещат основно джинджифил с малко лимон и дървесина. Варианта на Giza ако трябва да съм честна ми стои по-добре. Има сапунени и кремави нотки, които в жегите се развиват чудесно и е в пъти по-траен. 



               Chloe Nomade ми е най-големия любимец от миналото лято, който не спирам да нося през цялата година. 


             Невероятна комбинация от сладка сочна слива с цитруси, пухкава праскова, фрезия с роза и дървесни нотки. Не мога да му се наситя. 


           Чудесно развитие, шлейф и трайност. Nomade Absolu не можах да харесам толкова. Дървесните нотки в него взимат превес и сладостта от сливата ту я има, ту се крие. Но класическия препоръчвам с две ръце. 


              Ако ме следите в instagram, може би сте видели че нося Missoni Acqua. За мен той е море в бутилка. Ухае на солена вода и пясък. Ако познавате DKNY Be delicious, извадете зелената ябълка и красавицата. Ето така ухае. 


          Не просто флакона, всичко в него е лято - Море, плаж и слънце в бутилка. Жлако че е спрян и си кътам, но все някога ще трябва да го изпръскам.


          От декоративната козметика нося тези. Спрях се на топли цветове, които напоследък нося. Очите ежедневно гримирам в copper, бронзово или розово. Смятам че отиват много на настроението и сезона. :) Та палитрите Mac Fruity, City Color Cooper и Wet n' wild Color icon Stop Ruffling my Feathers ми вършат идеална работа. 


            Нося си само два ружа, които много харесвам и нося дори в офиса. Говоря за Milani Baked Blush Corallina и Wjcon Baked Blush 103. За повече блясък избрах хайлактъра на Catrice Pure Shimmer Nude, който придава невероятно естествено сияние. 


         Печените ружове на Milani има в makeup.bg и от скоро в Douglas, та ако сте искали да ги пробвате някога - струват си. Особено този и Dolce pink, който прилича на Wjcon 103.



         Нося си някои от любимите червила за всеки сезон в топлата гама. Новото матово Avon Color Trend Caramel Popsicle, Golden Rose Satin 17, Avon Perfect Kiss Caressing Coral, Revlon HD 705 Down. 

 
            Маникюра вече видяхте, но ето и този от миналата година с Models Own Bubblegum. Вече ви е ясно колко обичам палми и ярки цветове. :) 



         А този беше от миналата седмица, които макар да бледнее пред палмите, е много красив и носи също настроение. 



         Много красив тюркоаз е Flormar 429.


           Ето и една от често правените визии за сезона, която е в меки розови нюанси с леки карамелени тонове в сгъвката, които отварят очите и са чудесни за топлите летни дни. 


         Е, това са моите морски аксесоари, козметични любимци, аромати и бански. А кои са вашите? :) 




Няма коментари:

Публикуване на коментар