събота, 26 октомври 2013 г.

Hristina Cosmetics - тоалетни трици "Седеф"

    Преди години още заглеждах триците за лице на Freeman, но самата дума трици ме разколебаваше да пробвам. Звучеше ми нечовешко и едновременно, затова и отбягвах да купя такъв продукт. Пролетта обаче, търсейки ексфолиант в една парфюмерия, ми предложиха от тях с думите, че са много добри и се купуват. Макар да е толкова изтъркано това, реших да им дам шанс. Цената беше ниска, но очевадно с голяма надценка на съответното място - в аптеката беше 2 лв (скоро си купих и в новата опаковка за 2,30 - явно са увеличени малко).
   Честно казано не очаквах да остана много доволна, но се оказа обратното и затова вместо стандартните ексфолианти в тубички, отново си купих триците тази есен. Не съм ползвала от другите видове, защото ми хареса миризмата на тези, а и ефекта им, та останах с тях.


Ето новия етикет:
http://aoi-box.blogspot.com/2013/06/blog-post_13.html

   Сега погледнах, че ги дават за смесена към мазна кожа, а аз съм с нормална (зимата леко суха, през лятото комбинирана). Отразяват ми се много добре. Частиците, а и самата текстура е мека и не дразни при разнасяне. Кожата след тях е мека, гладка и дори не се нуждая от крем аз. Повечето пилинги ми изсушават доста, но триците са ми перфектни
   250 гр. е кутията, икономични са и стигат за доста време. Разбира се, зависи и колко често се ползват, но поне за 4-5 месеца мисля ще стигнат. Ако не сте ги ползвали досега и имате нужда/търсите подходящ ексфолиант за идния сезон, ви съветвам да ги пробвате. Дори да не ви харесат за лице, можете да ги ползвате за тяло. И още нещо - гледайте срока преди да ги купите, защото първия път ми ги пробутаха с оставащи 1-2 месеца и се наложи да слагам по повече, макар че не успях за толкова да ги изразходя и ги ползвах след това. Аромата не беше променен и не ми повлияха, но все пак.
   Останалите видове на пазара, които открих са:
- с ориз
- с кафе
- с пшеница
- с ленено семе

    Ще се радвам да споделите вашето мнение, ако сте ги ползвали и особено за горните 4 - ще ми се да разнообразя като свърша тези и да пробвам някой от тях (изключвам тези с кафето, понеже аромата на тази "напитка" ми е неприятен)/ 

3 коментара:

  1. Изолзвала съм същите трици преди години и бях адски доволна.Много добре ексфолираха. Сега пак ги издирвам, тези и оризови, но по аптеките не и чували за марката :(

    http://nailpolishayaska.blogspot.com/

    http://nailpolishayaska.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако си в София е нормално, доколкото знам такива евтини продукти трудно се намират. В някое квартално магазинче дали няма да ги намериш?

      Изтриване
  2. Редовно използвам трици от 3 години и много ги харесвам.Използвам седефени и оризови.Оризовите са с по-пухкава консистенция от седефените и са по-леки,доколкото знам са подходящи за суха кожа.Моята е мазна,но много чувствителна и ти ги препоръчвам.Други видове от мокрите трици не съм срещала,даже не предполагах,че има.Ползвах преди време пшенични,но сухи и ми бяха адски неудобни за употреба,а и мухлясаха за нула време-не бих повторила покупката. :)

    ОтговорИзтриване