петък, 25 октомври 2013 г.

Outfit with Adidas Top Ten Hi Sleek Bow

 
   От дълго време исках да пусна публикация за любимите ми червени кецове на Adidas, за които щях да направя и невъзможното да имам. Направо не успях да спя като ги видях и трябваше да се сдобия с тях. Добре, че лудия ми баща ми угажда и в момента, в който разбрах че са налични в магазина на Адидас в Стара Загора, ме закара да ги вземем.
   Много са ми удобни и сладки. Със сигурност бялата панделка допринесе за придобиването им, но понякога и малките неща са важни, нали? :))
  И нещо, което искам да подчертая - може би това са първите обувки/кецове или както искате ги наречете, които са наистина лъскави и перфектни като на снимките. Със сигурност доста от вас са се лъгали по хубавите картинки и поръчвали от сайтове, а в действително получават доста по-прости неща. Тези обаче са страхотни. Виждате и до кутията как изглеждат (нови). За ориентир един случайно избран онлайн магазин:
http://asphaltgold.de/adidas-top-ten-hi-sleek-lack-rot-weiss.html



                                                     (на 1 година)

     А ето и новички как изглеждаха :)




    Ходя си спортно облечена като съм с тях, а и официално облекло не би им подхождало.
    Цената им беше 170 лв, но бяха налични и в Humanic миналото лято/есен за 240 лв. По-късно, доколкото разбрах и там са ги намалили.
    Имат още няколко разновидност - черни с червена, черни с черна панделка, бели с бяла, бели с черна и т.н. Не съм ги виждала тях, а и в България май е имало само едни от тях (черните с червената панделка), но и тези са ми достатъчни. :)






                                    - блузката е от магазин "Тату"
                                     - панталона няма марка, от City Boy City Girl
                                      - очила "Pepe Jeans"

1 коментар: