събота, 19 октомври 2013 г.

OPI Stay the night

     Един от първите най-коментирани и харесвани пясъци най-сетне е и "върху" моя маникюр. Доста дълго отлежа в кутията, но сега сметнах за подходящо времето да го сложа. Честно казано очаквах мноооого повече и да ми отвинти главата. Противно на очакванията е най-простия за мен. Ефекта му е доста далеч от този на готините пясъци и е първия, който за 2 дни му се оголиха върховете, като придобиха "лъскав" вид на обикновен лак. Освен това половината червени брокати са вече сребристобели. Прилича ми по-скоро на неизсъхнал добре лак, отколкото на пясък. Единственото, което ми хареса е мекият черен цвят. Аз не съм фен на тази гама за маникюр и това ми дойде като плюс. Не стои грубо и натрапчиво, може би това е от частичките. Първия слой при нанасянето беше буквално вода, сива и мътна. Чак се очудих, ,че с втория покри. Съхненето не му е силна страна, т.е. трябваше да си почакам около половин час. Ето така изглеждаше в първите минути:

                                   (аууу, ръцете ми изглеждат мръсни и засечени като на клошар, нямам идея защо е станало това и какъв е този "цвят" - моля не обръщайте внимание)                                                
    И тук вече изсъхнал:




    Снимките никак не ми се получиха този път, при все че пробвах с 2 камери и направих 50 сигурно. Едва отбрах тези.
    Не знам аз ли не съм наред, че не го харесвам или в самия лак е проблема? Само защото ми е в сет с минита, който не искам да развалям ще го задържа. От доста време не съм оставала с такива впечатления от лак, но това е положението - хора разни, мнения също. :)

    Хубав ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар