събота, 23 ноември 2013 г.

Balea Bodylotion Feigen-und Schokoladenduft

     Здравейте :)))   

    Съвсем наскоро ви разказах за един от любимите ми лосиони на Балеа и като цяло, беше от същата серия (макаронената) - с вишна и бадем. За съжаление са лимитки и вече не съм ги виждала, а моите свършиха.... този, за който ще ви споделя днес, изцедих преди малко до последно. :(((
    Аромата му е страхотен и никак не е химичен или поне за мен. Държа да отбележа това, т.к. мои приятелки, а и момичета от форума казаха обратното. Вероятно вкуса и обонянието си оказват влияние и тук, а не само при парфюмите. Ухае си точно на шоколад и смокиня, но балансирано. Нито е прекалено сладко, нито прекалено силно или горчиво. Макар да не съм фен на смокинята като плод, миризмата и в този лосион ме омайва. А в комбинацията със шоколада мммм....


    И малко за качествата на самия лосион:

 - има лека, течна консистенция - не е воднист обаче, а като нормален лосион
 - разнася се лесно и попива бързо
 - не е лепкав
 - оставя кожата мека и хидратирана няколко часа
 - аромата се задържа доста при мен (къпя се след фитнес и мажа, на другия ден в залата започва отново да се усеща)
 - не изсушава моята нормална кожа :)

  Цената му беше 3-4 лв. Ако го видя отново някой ден, с удоволствие ще си го закупя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар