неделя, 17 ноември 2013 г.

OPI Smitten with mittens

    Вече сериозно взе да ме обзема коледния дух и макар да стоях 3 дни без лак поради липса на време и леко цепещи се нокти, вчера не изтърпях и си сложих един от най-любимите ми лакове. Писала съм и преди, че Опи са ми една от най-нехаресваните марки заради трайността, която показват върху мен. Но "Smitten with mittens" е толкова красиво червено, та му прощавам всички недостатъци.


 
    Очудващо, този път е 3 или 4, в който го слагам и макар вчера да прах на ръка и да киснах под душа 10-15 минути има съвсем малко чукнати връхчета. А ноктите ми от известно време се и цепят по незнайно каква причина. Освен доброто държание този път, отбелязвам и покривността - може да мине само с 1 слой. Аз сложих 2 разбира се, обичам наситените цветове, а и така няма шанс да прозира.




    Цвета е винено червено със супер готин шимър. Направо като диамантен, толкова готино блести и на изкуствена светлина, и на слънце. Златните частици, които се виждат в шишенцето ги няма на нокти. Чисто червен е лака.




    * Гледайте снимките в стая и със светкавица за реален цвят, понеже на слънце излезна по-светъл и разкошния шимър не личи.

   За съжаление е от стара колекция (Holiday Wishes Collection 2009) и нямам идея дали вече се намира, можете да потърсите все пак, ако ви харесва. Из Софийските магазини вероятно има останал някъде. Освен Смитънса имам Dear Santa & Crimson Carol от колекцията, те също са много красиви. Фаворита ми обаче си остава обекта на тази публикация. :))
http://www.scrangie.com/2009/08/opi-holiday-wishes-collection.html

    Кой е вашият любим червен, а и коледен лак?

Няма коментари:

Публикуване на коментар