вторник, 26 декември 2017 г.

Jessica Let it snow Nails - Snowflakes and Blue Year's Eve

        С марката Jessica се запознах преди година, когато си купих 5 техни лака от намалението на Черния петък от сайта на starnails. Дотогава не бях пробвала нищо тяхно. Първите ми впечатления бяха доста добри. Удобни четка, идеална текстура и пигментация. Цветовете също ми харесаха. А и за професионална марка, откъм тези свойства, не трябва да има издънки.
         Затова и тази година отново поръчах няколко, но както при предните, така и с тези забелязвам един недостатък. При други момичета наблюденията ми са същите. Всички се оплакахме от малка трайност. За ден връхчетата се оголват. Предвид цената, не съжалявам. Но не са лакове, на които мога да разчитам ако нямам време да сменям през ден или всеки ден.


         Този комплект с Blue Year's Eve и Snowflakes взех заради сладурските шишенца, а и да зарадвам приятелка. Понеже ме подкоросва винаги, пробвам преди да стигнат до нея.

          Ние лакохолиците не търсим трайност, затова не се задълбочаваме толкова при бързото падане на лака. Но за една примерна домакиня с 2 деца, вероятно няма да се хареса тази им черта.


         И двата лака са с по-скоро рядка консистенция, но не се разливат прекалено около кожичките. Синия покрива на 2 слоя, но белия ако искате да носите самостоятелно, ще са ви нужни поне 3. Според мен е идеален като ефект върху по-тъмен цвят или ако искате да придадете заскрежен ефект на по-светъл нюанс. Аз го виждам и като основа за по-различен френски маникюр.






        Има сребристи частички, които го правят очарователен и придават нежно сияние.



          На долната снимка съм сравнила Blue year's Eve с другият син, който си взех - Midnight Moonlight. Разликата се вижда ясно според мен. Шимъра при втория е тюркоазен и изпъква много красиво с топ лак.



        И двете сини са много красиви, въпрос на вкус кой повече ще ви пасне.





         Както споменах, още на следващия ден имах голи връхчета, което е по-малко от 24 часа. Не е нормална за този клас, но явно е нужна подходяща база и топ за повече издръжливост.



        Вие пробвали ли сте лакове на Jessica и какво ви е мнението за тях?

Няма коментари:

Публикуване на коментар