четвъртък, 28 декември 2017 г.

Urban Decay Naked Heat Eyeshadow Palette

       Naked Heat е една от най-купуваните, коментирани и харесвани палитри през последните няколко месеца. Топлите червеникави и карамелени нюанси в нея, са актуални в момента и всяка марка се състезава да пусне своя интерпретация. Някои се справят, други не. Ако искате качествени сенки, ви препоръчвам да погледнете Heat. Уверете се обаче дали ви стоят добре подобни цветове, защото не са универсални. Възможно е да ви правят уморени и подчертават още повече сенките или тъмните кръгове, ако се борите с такива. Първата Naked пасва на почти всички и беше доста успешна, но тази сякаш я задмина. Дали защото пазара е наситен на златисти и неутрални тонове? Но днес ще си говорим за последната Naked в асортимента на Urban Decay.


         Ако ме следите и сте чели поста ми с нови придобивки, в които показах палитрата, сте разбрали и че опаковката ми допада най-много от всички Naked. Кутията е картонена, но металната кутия е доста стабилна и със страхотен дизайн.




         Определено са се постарали с принтовете. Розите на гърба на долната част на хартиената опаковка, както и изгорените кибритени клечки във вътрешната част, са в унисон с целия замисъл. Понякога подобни малки детайли, правят огромно впечатление и тук всичко е изпипано докрай.



           Четката в палитрата не мисля че ще ползвам, макар да не е толкова лоша като изработка. Знаете какво е качеството на допълнителните аксесоари към такива продукти. Вършат работа, но не на 100 % и им липсва нещо. Таклоновия косъм не позволява прецизно нанасяне и преливане, особено що се отнася до толкова наситени и ярки цветове.


         Да си поговорим за цветовете в палитрата. Нямам навик да описвам всеки един, знаете. Снимките ще ви дадат повече информация. Ако очаквате че можете да постигнете много и различни визии, според мен няма как да се случи и ще останете разочаровани. Аз успявам да направя една в кафявата гама с първите и последните 2 цвята. Ползвайки останалите обаче, стигам до още 2. Въображението ми явно куца, но разнообразието е малко и има няколко двойки, които за мен вършат почти идентична работа. Да кажем и че с първите 3-4 нюанса отляво надясно може да се постигне по-светъл грим, но толкова.





        Хубаво е, че с наблегнали на два финиша почти по равно. Има 7 матови и 1 (Ounce) сатенени нюанси, останалите 4 са шимър. На мен ми липсва светъл блестящ, какъвто е Chaser, но явно няма как да се угоди на всички. Lumbre и Dirty Talk например ми стоят доста сходно на очите и веднага бих заменила единият от тях. Hi Devil и Cayenne също си приличат, макар първия да е по-оранжев.


         Не казвам, че Heat съдържа 6 цвята реално, защото половината са взаимозаменяеми, но не очаквайте голяма разлика между тях. Или поне аз не откривам такава. За любителите на топлата гама, би била чудесна и няма да намерят недостатък.
          Относно качеството на сенките, тук нямам забележки. Пигментирани, маслени, лесни за преливане и трайни. Не се разпрашват (при суочовете забелязах леко по-ронлива текстура на 2-3 цвята, но при нанасяне на клепача го няма това) и не се налага да наслагвате. Трябва да внимавате само, защото лесно се прекалява. Топлите цветове могат да ви изиграят и лоша шега. ;)


         Ако трябва да избeра палитра, която да взема с мен при пътуване, за повод или да си оставя от марката, няма да е тази. Имам Naked 3, но тя ми е розова и ще предпочета Naked 1.


          Не съжалявам че си взех Naked Heat, но не съм в див възторг от нея, заради малкото визии, които мога да създам.




        Ето и няколко грима, които направих през последния месец. Червените, винени и кафеви нюанси в топлата гама, мисля че и подхождат най-добре.








Няма коментари:

Публикуване на коментар