събота, 14 юли 2018 г.

Pupa Summer in L.A Holo Eyeshadow 002

            Не мога да кажа че Pupa ми е от любимите марки. Не са особено достъпни, а и ми се струват надценени. Макар да съм ползвала само техни лакове, не бих плащала високи суми за нещо от среден клас. При пътуването ми до Италия обаче, влезнах в дрогерия от типа на ДМ и на касата стоеше колекцията Summer in L.A и тези сенки силно ме впечатлиха. Напомниха ми на средния цвят от любимата ми палитра на MAC Fruit A-la-la и без да мисля много, ги грабнах на минутата. Имаше намаление и ги взех за 12-13 евро. Редовната цена беше 18 евро по спомен.




             Запечатани са с тиксо от всички страни, можете да сте сигурни че никой не ги е отварял.


              Кутийката им е в наситенорозов цвят и матово покритие. Затваря се стабилно и не се отваря с леко бутане, но в същото време не чупи нокът. ;)


             Цвета е разкошен летен copper или на български медночервено с розовозлатисти подтонове. Наподобява гамата в UD Naked Heat, но не прави очите изморени и носи много настроение. Не бих казала, че е холограмна сянката. Определено обаче прелива като седеф и комбинирана със светъл кафяв мат + молив в тюркоазено на долните мигли, е великолепна!


            Освен това е с перфектен пигмент и дори без база, виждате на суоча колко е наситена. За разлика от сянката на MAC, която има нужда от напластяване и няма ли основа под нея, е като глитър или ефект. Тази сама е достатъчна! Не ви трябва Fix + или подобен продукт. Нанася се нормално с плоска четка и не се рони, разпрашва и посипва бузките ви.



            Издържа 5-6 часа при мен, знаете че от известно време имам проблем с базите, като след това започва да се събира по малко. И въпреки това, за мен е разкошна!




             Не знам дали колекцията ще се предлага тук, но ви препоръчвам силно сянка No. 002, ако я откриете някъде! За мен си заслужава всяка стотинка. Или тези Colorama 502, които също са страхотни и голямо попадение.




            Макар и на пръв поглед доста близки като цветове, на кожа се виждат разликите. MAC е по-бронзова и няма това розово, което прави Pupa Holo 002 по-светла и интересна за мен. Colorama 502 е със същия foil финиш и едра зърнеста текстура, но на кожа се трансформират в по-едри блестящи частици. Нейния цвят обаче си е златистобронзов и не изглежда толкова топъл и "червеникав". Сравних още с Dirty Talk & Scorched от палитрата Naked Heat, но става ясно че и те не са еднакви, макар в една тоналност. Общо взето, всеки е красив и за любители на тези нюанси, ще са задължителни всички. 


              Ако цената не Ви смущава, в notino.bg има от есенната колекция за 2017 Collection Privee на Pupa красив copper - 001 Luxury Copper.






Няма коментари:

Публикуване на коментар