петък, 15 декември 2017 г.

M.Asam Aqua Intense Hyaluron Serum

     С напредването на годините, грижата за кожата става все по-важна за мен и вече не търся само хидратация и/или подхранване. Изглаждащите и запълващи фините линии продукти, започнаха да ми представляват голям интерес и особено серумите. Имах нужда от точно това, което да нося под грима и като цяло под дневната и/или нощна грижа. От година сигурно разглеждах какво има по дрогериите и козметичните магазини. Питах за мнения и четох каквото намеря. Чудейки се дали да взема масло или серум, накрая просто влезнах в Магазин за човека в града и грабнах този серум на немската марка M. Asam.


         Известно време влизах в един чужд сайт, който предлага марката и четох коментарите на дами от всякаква възраст и с различен тип кожа. Имаше доста положителни за Vino Gold, но той не беше наличен в магазина и реших че ми е било съдба да взема хидратиращия. Не смятам че сгреших. Серума не ме разочарова. Ползвам го от месец и половина, и от тогава почти забравих какво е фдт да се събере в назолабиалните и линиите по челото.


          Опаковката е в любимия ми ментово/син цвят. Флакон е пластмасов, но стабилен и удобен. Носила съм го с мен няколко пъти при пътуване и не е имало проблеми. Капачката не се отваря, лек е и не ми представлява трудност да го взема.


          Помпичката му също е удобна и с лек натиск изкарва нужното количество продукт за цялото лице, но аз съм с доста суха кожа и често използвам по две. В началото имах известни тревоги дали ще работи, защото четох в няколко ревюта за проблеми с нея. Дамите са го връщали, не е изпомпвала. При мен също се случи нещо подобно и сигурно 2 минути съм натискала, докато "захапе". Добре че си запазих касовия бон и бях решила да го занеса обратно в магазина. Цената му е 48,50 и нямаше да ги прежаля, ако не мога да го ползвам.


         Подходящ е за всички възрасти и всеки тип кожа. Няма да цитирам повече обещанията на производителя, затова ви оставям линк да прочетете повече, ако ви е интересно.
         Консистенцията му е лека, но не е рядка и водниста. Аромат не трябва да има, но аз усещам такъв. Мирише на масла и дали от комбинацията не знам, обаче на мен ми бие също и леко на гранясало. Последните пъти ми изчезна този кофти намек, но не е за пренебрегване. Не мога да обясня откъде идва, но е хубаво да го имате впредвид. Срока му е до 09.2018 и изключвам да се е случило нещо от тази гледна точка. Нито е пресечен, та ми е мистериозно все още.


          Като изключим тези 2 недостатъка, серума се оказа с доста приятна консистенция и усещане. Лек е, на пипане лицето сякаш лепне малко в първите минути, но след това изчезва и оставя мека, гладка и нежно хидратирана кожата. Чувствам я еластична и жизнена. Харесва ми това, че след него често мога да пропусна и крема. Или просто ако го забравя, не усещам опъване и дискомфорт. Дори след почистващи маски. Ползвала съм само един друг серум преди години, та той беше буквално като вода. Никаква хидратация, а го ползвах задължително с крем. Но с Aqua Intense Hyaluron Serum, е съвсем различно.


          Ще се запитате дали наистина има ефект върху фините линии и съм изненадана дори самата аз да го кажа, но има. Малък е, но се забелязва. Не знам дали споменавала досега, обаче заради сухата ми кожа, вече имам назолабиални и особено отляво. Там е сериозна и трябваше да взема мерки, защото след години ще е късно и само скалпела би помогнал. Не че от 6-7 год. не съм редовна с кремовете и маските, но явно за моя тип кожа не е достатъчно. По челото ми също линиите са няколко и тези "дефекти" личат най-вече след като нанеса фдт и пудра. Силно покривните и с матов финиш, започнаха да стават като табу за мен. Малко след нанасяне, през деня започва да се събира фдт по тези места и се ядосвам, защото нямам навик да нося нещо различно от червилото в чантата и да правя корекции. До началото на годината не помня да е имало такова нещо, затова взех и мерки. Но явно е неизбежно и ще става по-зле. Та това серумче, определено ми помага. С него линиите са по-малко видими, фдт се събира в пъти по-малко и да не кажа почти, ако е със сочен и озаряващ финиш. Разнася се по-лесно, кремовете ми дават допълнителна хидратация и подхранване. Ползвам го и под дневната, и под нощната грижа. Както споменах и самостоятелно. Никакви оплаквания и като база за грим. Чудесно се държи и под фдт, макар че е по-добре ако имам и малко крем.


          Голям минус на опаковката е, че не се вижда оставащото количество и някой ден като го изразходя, ще трябва да се сдобия бързо с нова опаковка от него или друг. За моите 26 + вече си е задължителен продукт в арсенала и определено ще помисля дали да не го подновя, защото виждам ефект. Ако вие обаче сте пробвали друг, от който сте доволни, ще се радвам да ми препоръчате. А аз междувременно смятам да опитам и масло от жожоба, което приятелка ми препоръча да масажирам като мокря ръцете, за да попива.
          Резултатите на снимка не съм се опитвала да хвана, но ще оставя една за цялостния вид на кожата ми след гримиране:


          Марката M.Asam се предлага в befit, framar, remedium, beauty store, pharmalife.bg и със сигурност няма да срещнете трудност със сдобиването му, ако решите да го пробвате. Вносители са bionat.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар