понеделник, 6 септември 2021 г.

Garnier Botanical Cream with Grape Water

              През лятото използването на кремове при мен е в ограничени количества, въпреки че кожата ми е суха. В горещините става комбинирана и е неприятно да се потиш именно от това. Затова и често пропусках сутрин, като нанасях само хидратиращ серум със слънцезащита. В противен случай ми трябват поне 10 минути за попиване. Времето захладня обаче и от 2 седмици съм редовна, дори си открих любимец.


            Днес няма да ви говоря за продукт, който ползвах в най-топлите дни, стана ви ясно. А за подходящ за прехода между лято и есен. Идеален е за нормална към смесена кожа, така че обещанията на производителя са спазени. 

            Купих го преди почти 2 год. и чаках да ми дойде музата. Малко след покупката срещнах отзиви, че правел кир ефект и оставял хлъзгав ефект, поради което ме беше страх да го отворя. Нямам навика от бялата козметика да имам по много започнати продукти. Миналия месец вече реших да му дам шанс въпреки мненията на някои дами. Не очаквах да ми хареса толкова.


              Удобна и лека пластмасова кутийка, пълна с пухкава и деликатна текстура между гел и крем с много приятен и свеж аромат на вода от грозде. Зелен и успокояващ. Дори само заради уханието обичам да го ползвам. Действа ми като ароматерапия и веднага хидратира кожата след почистване с гел или маска. Ако е имало опъване, за минута облекчава това чувство.


                Не прави кир ефект, нито пък създава хлъзгава основа и да се налага да чакате минути наред преди да си нанесете фдт. Изключително бързо попива и прави мека, гладка и приятна на допир кожата. Еластична е, а грима ми издържа без проблем. Озарена и обновена е.


                През студените месеци очаквам да ми е слаб, но е нормално. Все пак е за нормална към комбинирана кожа. В момента ми е идеален и дори мога да мина без серум. През октомври трябва да го заменя, но опаковката ми вече е половина и докрая на септември смятам ще приключа с него. 



                 Ако нямате твърде високи критерии и предпочитате подобни формули, търсите просто хидратация без да оставя лепнене след употреба и да попива бързо, Garnier Botanical Cream е чудесен продукт и ви го препоръчвам. Веган е, не съдържа силикон и изкуствени оцветители, подходящ е за чувствителна кожа. Освен това можете да го откриете в аптеките, дрогериите или големите хранителни вериги. Цената му е достъпна, ухае нежно и ненатрапчиво, така че не му се чудете. Моят бях поръчала от Ремедиум и в момента виждам е намален отново.


Няма коментари:

Публикуване на коментар